علیرضا رحیمی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، افزود: طی جلسه ای که دیروز با مجید کیهانی رئیس فدراسیون دومیدانی داشتیم، مواردی همچون تاسیس آکادمی و استعدادیابی و حمایت از ورزشکاران این رشته ورزشی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفته که با موافقت فدراسیون دو و میدانی شاهد اجرایی شدن این موارد در آینده ای نزدیک خواهیم شد.
رحیمی در خصوص برگزاری ماراتن تبریز 2018 خاطر نشان کرد: برای برگزاری بزرگترین رویداد ورزشی کشور تحت عنوان ماراتن تبریز 2018 با فدراسیون مربوطه به تفاهم کامل رسیدیم و قرار شد تا به صورت مشترک و با همکاری فدراسیون، این رویداد بزرگ را در تبریز برگزار کنیم.
وی با اشاره به علاقه مندی فدراسیون دو و میدانی در خصوص برگزاری ماراتن تبریز 2018، یادآور شد: در تلاش هستیم تا برگزاری این ماراتن، آغازی برای دوی ماراتن شهری در تبریز باشد و هدف ما، برگزاری همه ساله این رویداد در استان و شهر تبریز است.
وی اظهار کرد: ماراتن تبریز 2018 بزرگترین رویداد ورزشی کشور خواهد بود و امیدواریم بتوانیم با هماهنگی فدراسیون و دیگر نهادهای مرتبط، شاهد برگزاری با کیفیت این رویداد در تبریز باشیم.
گفتنی است در این جلسه که عصر دیروز در محل فدراسیون دو و میدانی در تهران برگزار شد، علیرضا رحیمی مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تبریز با مجید کیهانی رئیس فدراسیون، هاشم صیامی دبیر فدراسیون، محمدحسین صادقیان پور رئیس هیات دو و میدانی استان آذربایجان شرقی و همچنین تیمور غیاثی یکی از پیشکسوتان این رشته ورزشی دیدار و در خصوص مسائل مورد اشاره به بحث و تبادل نظر پرداخت.
به گزارش ایرنا، کلان شهر تبریز از سوی سازمان کنفرانس اسلامی به عنوان پایتخت گردشگری جهان اسلام در سال 2018 انتخاب شده و ستادهای ملی و استانی در رابطه با این رویداد فرهنگی، گردشگری بین المللی تشکیل شده است.
9853/6183
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.