به گزارش ایرنا، 'محمد محمدپور' سه شنبه شب در جریان بازدید از روند احداث پردیس سینمایی در مجتمع ستاره‌باران تبریز،‌ سرمایه گذاری بخش خصوصی در حوزه‌ فرهنگ و هنر را حرکتی ارزشمند عنوان کرد.
وی با بیان اینکه چهره تبریز در سال های اخیر، از منظر فرهنگی بسیار تغییر کرده است، گفت: شهری که هویت آن با نام فرهنگ گره خورده، بیش از گذشته نیازمند ترقی در حوزه فرهنگ و هنر است و این امر ضرورت ورود بخش خصوصی به این حوزه‌ را دوچندان می‌ کند.
وی اظهارکرد: نتیجه توسعه زیرساخت های فرهنگی و هنری به همت بخش خصوصی، رونق فعالیت‌های هنری و فرهنگی و تولید محتواست.
وی گفت: سهیم شدن مردم در آفریدن فضایی که خود را به آن نیازمند می‌بینند، افزایش مشارکت اجتماعی را در پی داشته و از رهگذر آن سرمایه‌گذاری اجتماعی در حوزه فرهنگ و هنر شکل می گیرد.
محمدپور گفت:‌ احداث پردیس‌های سینمایی در مجتمع‌های تجاری و افزوده شدن چندین سالن به ظرفیت سینمایی استان بر اساس نیاز جامعه به شکل‌گیری محیط‌های چند‌منظوره فرهنگی پیگیری می شود.
به گزارش ایرنا، پردیس سینمایی ستاره باران در طبقات فود کورت و دو طبقه فوقانی در حال احداث است که دارای 6 سالن سینمائی و نمایشی خواهد بود.
مسعود گوگانی مدیر این پردیس سینمایی گفت: فاز اول پردیس سینمائی ستاره باران شامل سالن اصلی 400 نفری و سالن 150 نفری و فاز دوم طرح نیز شامل دو سالن 60 نفری در طبقه 4 مجتمع تا پایان امسال افتتاح خواهد شد.
وی گفت: پردیس سینمایی ستاره باران با 6 سالن سینمایی تا تابستان 97 تکمیل و به بهره برداری نهایی می رسد.
به گزارش ایرنا، با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و سازمان سینمایی کشور چندین پردیس سینمایی در مجتمع‌های تجاری تبریز ایجاد می شود.
خبرنگار: پرویز انصاری ** انتشار: رستگار
3071/6183
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.