معاون فنی و عمرانی شهرداری تبریز با اشاره به وجود پتانسیل های چشمگیر استان در راستای تهیه مصالح پروژه های عمرانی از جمله وجود کارخانجات تولید سنگ استان، گفت:  لازم است با شناساندن این ظرفیت از صنعت بومی حمایت شود.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان‌ شرقی، محمد حسین اسحقی در گردهمایی تخصصی در زمینه معرفی و شناساندن سنگ های استان، اظهار کرد: برگزاری چنین جلساتی در خصوص معرفی و شناساندن این سنگ های گران بهای استان یکی از  اقدامات موثر در راستای حمایت از این صنعت و جلوگیری از بحران رکود بازار است؛ شناساندن این صنعت می تواند امری موثر در راستای گشایش در بازار این صنعت باشد. 
 وی افزود: عدم آشنایی مشاورین و پیمانکاران پروژه های عمرانی با پتانسیل صنعت سنگ استان منجر شده تا هزینه گزافی برای تهیه مصالح این پروژه ها صرف شود؛ این در حالی است که تولیدات سنگ موجود در استان از تکنولوژی قابل توجهی برخوردار است و همانند سایر استان هایی مثل اصفهان، کرمان و... حرف های زیادی برای گفتن دارند.
 معاون فنی و عمرانی شهرداری تبریز عنوان کرد: عدم آشنایی از ظرفیت های موجود در سنگ استان علاوه بر این‌که منجر به افزایش هزینه ها شده،  بلکه از سویی نیز رکود این صنعت را به دنبال داشته است؛ به طوری‌که چندین کارخانه سنگ به دلیل کاهش فروش تعطیل شده و منجر به بیکاری چندین نفر شده است.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.