باشگاه تراکتورسازی با ارسال نامه ای از سازمان لیگ درخواست کرد که مسابقه روز‌ چهارشنبه این تیم مقابل گسترش فولاد ساعت ۱۶ برگزار شود.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، کاظم محمودی سرپرست تیم تراکتورسازی با اعلام این خبر اظهار کرد: با توجه به اینکه پیش‌بینی می‌شود استقبال خوبی از این مسابقه صورت گیرد و بر اساس درخواست هواداران از مسئولان سازمان لیگ درخواست کردیم، مسابقه روز‌ چهارشنبه که در یک روز غیرتعطیل برگزار می‌شود با کمی تاخیر آغاز شود تا بخش قابل توجهی از هواداران امکان حضور در ورزشگاه را پیدا کنند.
محمودی در ادامه گفت: با توجه به اینکه هواداران تراکتورسازی همواره حامی همه تیم‌های تبریزی از جمله گسترش فولاد نیز بودند فکر می‌کنم مسئولان باشگاه گسترش فولاد هم مخالفتی با این درخواست نداشته باشند. لذا امیدواریم با موافقت و همکاری مسئولین سازمان لیگ مسابقه روز چهارشنبه با حضور پرشور هواداران تراکتورسازى ساعت ۱۶ انجام شود. 
با توجه به پیگیری‌های مسئولان باشگاه، رای کمیته انضباطی تغییر یافت و تراکتورسازى در ورزشگاه یادگار امام با حضور هوادارانش به مصاف گسترش فولاد می‌رود. 
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال طی حکمی در روزهای گذشته تیم تراکتورسازی را به برگزاری یک مسابقه خانگى در زمین بی‌طرف محکوم کرد. 
در پی این اتفاق مدیریت باشگاه تراکتورسازی با تنظیم نامه‌ای به ریاست فدراسیون فوتبال نسبت به این تصمیم معترض شد و از آن‌ها خواست تا با توجه به حضور تراکتورسازی در رقابت‌های لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا پس از دربی تبریز، ترتیبی اتخاذ شود که این تیم در حضور هواداران پرشور خود و در استادیوم یادگار امام تبریز به میزبانی گسترش فولاد برود. 
خوشبختانه پس از بررسی این اعتراض، فدراسیون فوتبال اعلام کرد که دربی فوتبال تبریز در ورزشگاه یادگار امام و با حضور هواداران برگزار می‌شود. 
باشگاه تراکتورسازی ضمن تقدیر و تشکر از این تصمیم فدراسیون، امیدوار است که این تیم بتواند با کسب روحیه‌ای مناسب، نماینده‌ی شایسته‌ای در لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا برای فوتبال کشورمان باشد. 
همچنین از این رو از هواداران پرشور خود دعوت می‌کند روز چهارشنبه با حضور در ورزشگاه، تیم محبوبشان را با روحیه بیشتری برای دیدار مقابل الاهلی عربستان بدرقه کنند.
شاگردان ارطوئرول سائلام امروز از ساعت ۱۳ یک جلسه آنالیز زیر نظر کادر فنی در سالن کنفرانس باشگاه برگزار کردند.
پس از پایان تمرین، سرخ‌پوشان در کمپ اختصاصی حاضر شدند.
کار با توپ و پاسکاری آغاز برنامه تیم در زمین بود که مربی بدن‌ساز تمرینات ابتدایی را عهده‌دار شد و پس از آن ساغلام سرخ‌پوشان را هدایت کرد.
بازی در فضای کوچک، سانتر از جناحین و پاس به بغل و در عمق، تمرینات تاکتیکی تمرین امروز بود.
 چند تن از بازیکنان جوان به صورت اختصاصی تمرین کردند.
این تمرین طبق تصمیم کادر فنی پشت درهای بسته برگزار شد.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.