سیدعلی موسوی حسینی روز شنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه برای این طرح ها اعتباری افزون بر 270 میلیارد ریال هزینه شده است، افزود: برای هفت طرح مرغداری با اشتغالزایی بیش از 70 نفر اعتباری بیش از 100 میلیارد ریال هزینه شده است.
وی همچنین از افتتاح طرح های مخابراتی، گازرسانی به 10 روستا در این شهرستان همزمان با دهه فجر خبرداد.
موسوی حسینی با اشاره به دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی در حوزه خدمت رسانی به مناطق محروم روستایی گفت: بیشترین طرح های آماده افتتاح در دهه فجر سال جاری در حوزه روستایی است.
وی آسفالت ریزی معابر عمومی و اجرای طرح هادی در روستاهای شهرستان بستان آباد را گامی در جهت توسعه زیرساخت های روستایی عنوان کرد و افزود: در این دهه فاز 2 پایاب سد وحدت و سد الخلج هم افتتاح می شود.
فرماندار شهرستان بستان آباد در بخش دیگر سخنان به خدمات رسانی دولت در حوزه بهداشت و درمان نیز اشاره کرد و افزود: خانه بهداشت سه روستا و خانه های مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) و واحدهای مقاوم سازی شده روستایی در چند روستای این شهرستان در دهه فجر افتتاح می شود.
وی همچنین با بیان اینکه در دهه فجر امسال عملیات اجرایی چند طرح با اعتباری افزون بر 150 میلیارد ریال شروع می شود، گفت: کلنگ زنی برای گاز رسانی به 22 روستای این شهرستان از جمله این طرح هاست.
وی اجرای برنامه های فرهنگی توسط کمیته های ستاد دهه مبارک فجر را در راستای بصیرت افزایی و آشنایی نسل های جوان با ارزش های انقلاب اسلامی را از دیگر برنامه های ستاد دهه مبارک در سال جاری عنوان کرد.
بستان‌آباد یکی از شهرستان های استان آذربایجان شرقی است که در 45 کیلومتری شرق تبریز در مسیر ترانزیتی تبریز - میانه و تبریز - سراب و اردبیل واقع است.
خبرنگار:علی کبیر ** انتشار: رستگار
7239/6183
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.