فرمانده انتظامی شهرستان مراغه ازکشف 600 قلم انواع لوازم آرایشی قاچاق به ارزش 550 میلیون ریال خبر داد.
 
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، سرهنگ پاسدار"رضا اصلانی فر" با بیان این مطلب اظهار کرد: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران فرماندهی انتظامی مراغه یک دستگاه خودروی حامل کالای قاچاق را شناسایی و در ورودی شهر متوقف کردند.
 
وی ادامه داد: ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز در بازرسی از خودرو 600 قلم در قالب 33 بسته انواع لوازم آرایشی قاچاق خارجی را کشف کردند که در این رابطه یک نفرمتهم نیز دستگیر شد.
 
وی افزود: متهم این کالاها را از استان‌های غربی کشور بارگیری کرده و قصد انتقال به شهرستان مراغه را داشت که توسط ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز دستگیر شد که پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.
 
     
دستگیری سارق سابقه‌دار با 15 فقره سابقه سرقت در اسکو
 
فرمانده انتظامی شهرستان اسکو از شناسائی و دستگیری سارق سابقه‌دار با 15 فقره سابقه سرقت و کشف اموال مسروقه به ارزش بیش از 300  میلیون ریال در اسکو خبر داد.
 
سرگرد محمد نعمتی با اعلام این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت و کش روزنی از طلا فروشی‌ها، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی در دستور کار ماموران اسکو قرار گرفت.
 
 وی ادامه داد: ماموران با انجام یک سری کار تخصصی و شگردهای خاص پلیس، یک نفر سارق سابقه‌دار را شناسائی و در یک عملیات غافلگیرانه وی را در مخفیگاه خود دستگیر کردند. متهم در بازجویی‌های علمی پلیس به 15 فقره سرقت و کش رو زنی از طلا فروشی‌های شهرستان اسکو و شهرستان‌های همجوار اعتراف کرد.
 
فرمانده انتظامی شهرستان اسکو  با بیان این که در تحقیقات مشخص شد متهم از سارقان سابقه‌دار و حرفه‌ای بوده که تازه از زندان آزاد شده است، گفت: ماموران در بازرسی از مخفیگاه متهم تعدادی النگوی طلای مسروقه به ارزش بیش از 300 میلیون ریال کشف کردند.
 
سرگرد نعمتی در پایان تاکید کرد: از شهروندان تقاضا داریم با رعایت نکات ایمنی و عمل به هشدارهای پلیسی مانند تجهیز محل کسب خود به دوربین‌های مدار بسته و ... ضمن نگهداری اصولی از اموال خود، از وقوع چنین مواردی پیشگیری کرده و در صورت بروز یا اطلاع از هر گونه مورد مشکوک، بلافاصله مراتب را از طریق سامانه ارتباطی 110 به پلیس اطلاع دهند.
 
 
 
کشف بیش از 7 هزارعدد مواد محترقه در اهر    
 
فرمانده انتظامی شهرستان اهر از کشف تعداد هفت هزار و 92 عدد انواع مواد محترقه خبر داد.
 
سرهنگ "یونس منفرد" در تشریح این خبر گفت: در پی کسب خبری مبنی بر نگهداری و فروش مواد محترقه توسط فردی در  شهرستان اهر ، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت. در این راستا یک نفر متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مقامات قضایی شد.
 
فرمانده انتظامی شهرستان اهر در پایان با بیان این که اقدامات پلیس در جهت پیشگیری از حوادث چهارشنبه آخر سال با قاطعیت دنبال می‌شود، از شهروندان خواست هرگونه اخبار و اطلاعاتی مبنی بر فروش و یا نگهداری مواد محترقه را به شماره تلفن 110 اطلاع رسانی کنند.
 
 
 
 
کشف سموم کشاورزی قاچاق در اسکو     
 
جانشین فرمانده انتظامی استان از شناسایی و کشف انبار دپوی سموم کشاورزی قاچاق به ارزش پنج میلیارد ریال در اسکو خبر داد.
 
سردار "علی محمدی" با اعلام این خبر اظهار کرد: ماموران انتظامی شهرستان اسکو در پی کسب خبری مبنی بر نگهداری مقادیر قابل توجهی سموم کشاورزی قاچاق در یک انبار در شهر "ایلخچی"، شناسایی محل و کشف اقلام قاچاق را در دستور کار خود قرار دادند.
 
وی تصریح کرد: ماموران در تحقیقات اولیه پلیسی محل دپوی کالاها را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی در بازرسی از آن، 24 هزار و 544 بسته سموم کشاورزی را کشف کردند.
 
 
کشف ساعت های مچی قاچاق در هشترود 
 
جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف هزار و 873 عدد ساعت مچی قاچاق به ارزش دو میلیارد و 100 میلیون ریال در هشترود خبر داد.
 
سردار "علی محمدی" اظهار کرد: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران انتظامی شهرستان هشترود یک دستگاه خودرو پژو سواری حامل کالای قاچاق را شناسایی و متوقف کردند. ماموران در بازرسی از خودرو توقیفی، هزار و 873 عدد ساعت مچی را کشف  و دو متهم را دستگیر کردند.
 
 وی در پایان با بیان این که متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، خاطرنشان کرد: برای تداوم و تشدید برنامه‌‎های کنترلی و نظارتی پلیس، شهروندان در اقصی نقاط استان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را از طریق شماره تلفن 110 به فوریت‌های پلیسی اعلام کنند.
 
 
 
دستگیری سارقان منازل با 100 فقره سرقت
 
فرمانده انتظامی شهرستان مرند از دستگیری سارقان حرفه‌ای با 100 فقره سرقت از منازل و یک نفر مال خر خبر داد.
 
سرهنگ " کاظم دهقانی" اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل در مرند، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت و با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات صورت گرفته مشخص شد، شش نفر از اعضای یک باند غیر بومی که در ایام تعطیلات و مناسبت‌های ملی و مذهبی با خودرو به صورت باندی به شهرستان مرند مراجعه می‌کردند و پس از شناسایی منازل خالی از سکنه اقدام به سرقت از آن می‌کردند و پس از سرقت، اموال مسروقه را به یک مال خر می‌فروختند.
 
این مقام انتظامی ادامه داد: سارقان و مال خر دستگیر شده، پس از انجام تحقیقات به 25 فقره سرقت طلاجات، پول نقد، گوشی تلفن همراه و ... از منازل به ارزش پنج میلیارد ریال در شهرستان مرند و به 75 فقره سرقت در شهرهای همجوار و استان‌های دیگر اعتراف کردند.
 
 
کشف خشکبار قاچاق در مراغه
 
فرمانده انتظامی شهرستان مراغه از کشف خشکبار قاچاق به ارزش 70 میلیون ریال و دستگیری یک نفر در این رابطه خبر داد.
 
سرهنگ پاسدار"رضا اصلانی فر"گفت: ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز در راستای طرح ارتقای امنیت اجتماعی  و در حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودروی پژو مشکوک برخورد کرده و آن را  متوقف کردند.
 
وی افزود: در بازرسی از خودروی توقیفی، مقدار 120 کیلوگرم مغز بادام قاچاق کشف شد که برابر اعلام کارشناسان مربوطه ارزش کالای مکشوفه 70 میلیون ریال برآورد شده است.
 
فرمانده انتظامی مراغه با اشاره به دستگیری یک نفر متهم در این خصوص عنوان کرد: پلیس با تمام توان با قاچاق کالا و ارز مبارزه می‌کند و شهروندان در صورت اطلاع از قاچاق کالا و ارز مراتب را در اسرع وقت با شماره های 110 به پلیس اعلام کنند.
 
 
 
اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی / پلمپ 9 واحد صنفی متخلف در هریس    
 
فرمانده انتظامی شهرستان هریس از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و کنترل و نظارت بر صنوف و پلمپ 9 واحد صنفی متخلف در این شهرستان خبر داد.
 
سرهنگ"ستار داداشی" عنوان کرد: ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی، به منظور ساماندهی واحد‌های صنفی و برخورد با صنوف متخلف و فاقد پروانه کسب، از 30 واحد صنفی شهرستان بازدید کردند. در این زمینه تعداد 9 واحد صنفی متخلف به علت عدم رعایت ضوابط و مقررات انتظامی و نداشتن پروانه کسب، پلمپ و به 15 واحد صنفی به علت نداشتن ضوابط لازم اخطار پلمپ داده شد و به متصدیان شش واحد صنفی نیز در خصوص رعایت قوانین و مقررات صنفی، رعایت ساعات فعالیت کاری و... آموزش‌های لازم ارائه شد.
 
وی افزود: ماموران همچنین در ادامه اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، تعداد چهار دستگاه وسیله نقلیه متخلف را توقیف، یک نفر معتاد را دستگیر و مقداری مواد مخدر را کشف کردند.
 
 
 
کشف 15 تن برنج قاچاق در مراغه   
 
فرمانده انتظامی شهرستان مراغه از کشف 15 تن برنج قاچاق به ارزش 750میلیون ریال و دستگیری یک نفر در این رابطه خبر داد.
 
سرهنگ پاسدار"رضا اصلانی‌فر"در تشریح این خبر گفت: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز ،ماموران مبارزه با کالای قاچاق در حین گشت زنی در یکی از محورهای مواصلاتی به یک دستگاه کامیون مشکوک و آن را متوقف کردند.
 
وی ادامه داد: ماموران در بازرسی از خودرو 15 تن برنج قاچاق به ارزش 750 میلیون ریال را کشف کردند و در این رابطه یک نفر نیز دستگیر شد.
 
وی با اعلام این که متهم کالاهای قاچاق را از استان‌های جنوبی کشور بارگیری کرده و قصد فروش در شهرستان‌های شمال غرب کشور را داشت،تاکید کرد: با هوشیاری ماموران خودروی مذکور در یکی از محورهای شهرستان متوقف شد.
 
  Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin:0cm; mso-para-margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:10.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif";}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.