به گزارش ایرنا، فرشاد فلاحت زاده عصر جمعه در نشست خبری پس از بازی تیمش با فولاد خوزستان در جمع خبرنگاران با انتقاد از سخن یکی از تماشاگران که به سرمربی تیم می گفت یکی از بازیکنان را با امید جهانبخش تعویض کند افزود: فکر نکنم این کار درستی باشد که در کار سرمربی تیم دخالت کنیم چرا که ایشان به شرایط تیم بیشتر از همه اشرافیت دارند.
فلاحت زاده خاطر نشان کرد: امروز به مصاف تیمی رفتیم که با در اختیار داشتن سرمربی با دانش و با تجربه و بازیکنان جوان و هماهنگ توانستند رده دوم جدول لیگ برتر را کسب کنند.
وی با بیان اینکه بازی قبل تیم گسترش یک بازی سنگینی بوده اضافه کرد: اگر روند رو به رشدمان را ادامه بدهیم می توانیم در بازی بعد که به مصاف تیم رده اولی لیگ یعنی تیم پرسپولیس می رویم نتیجه قابل قبولی را کسب کنیم.
وی در ادامه افزود: در نیمه اول بازی می توانستیم چند گل را بدست آوریم که با عکس العمل خوب حامد لک دروازه بان تیم فولاد نتوانستیم به این گل ها برسیم.
مربی تیم گسترش در مورد داوری این بازی اظهار کرد: تیم داوری امروز با شجاعت کافی و با حضور به موقع در صحنه ها بهترین تصمیمات را در زمین اتخاذ می کرد با توجه به اینکه بنده داور این بازی را کمتر دیده بودم ولی داوری خوبی داشتند و امیدوارم در بازی های بعدی و حتی در بازی های حساس تر، ایشان قضاوت کنند.
وی درباره بازی آندرانیک تیموریان یادآور شد: از آندو به دلیل مصدومیتش در بازی های قبل فقط در نیمه دوم توانستیم استفاده کنیم و برای این منظور دست به تغییرات پستی چند بازیکن زدیم تا بهترین کارایی تیم را در زمین داشته باشیم.
فلاحت زاده در خصوص آسیب دیدگی رضا خالقی فر در انتهای بازی توضیح داد: خدا را شکر چیز خاصی نبوده و رضا خالقی فر و همچنین نریمان جهان را در بازی مقابل تیم پرسپولیس به خدمت خواهیم گرفت.

** مربی فولاد خوزستان: تیمی قوی است که نیمکت قوی داشته باشد
سیروس پور موسوی خاطر نشان کرد: با توجه به بازیکنان خوبی که روی نیمکت داشتیم، توانستیم با تعویض های مناسب تیم حریف را کنترل کنیم.
وی بیان داشت: بازیکنان به این باور رسیدند که می توانند شگفتی ایجاد کنند ما امروز هم مثل بازی های قبل از بازیکنان آکادمی تیم استفاده کردیم.
وی با انتقاد از اشتباهات داوری در مورد تیمش افزود: اشتباهات داوری در بازی امروز باعث شد نتوانیم سه امتیاز بازی را کسب کنیم معتقدم گل تیم گسترش فولاد خطا بوده و داور درانتهای بازی خطایی که روی بازیکن ما اتفاق افتاد و پنالتی بود را نگرفت.
وی در مورد آندرانیک تیموریان توضیح داد: با توجه به اینکه آندو بازیکن بزرگی است و از لحظه ورود به میدان برای تیمش ثمربخش بود با این همه با تعویض های مناسب که در نیمه دوم انجام دادیم بازی وی را کنترل کردیم.
تیم گسترش فولاد تبریز با تساوی یک بر یک مقابل تیم فولاد خوزستان و با یک بازی بیشتر نسبت به تیم های پارس جم و سایپا فعلا به ترتیب رده هفتم و دوم جدول لیگ برتر فوتبال را به خود اختصاص دادند.
خبرنگار: آب بسته ** انتشار: رستگار
9853/6183
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.