به گزارش ایرنا، آیت الله محمدتقی پورمحمدی روز چهارشنبه در همایش تجدید میثاق با ولایت و مطالبه گری با بصیرت در مراغه افزود: با توجه به توطئه دشمنان نظام اسلامی برای ضربه زدن به آرمان های انقلاب و اتحاد ملی، توجه به مطالبات و دغدغه های آحاد مردم از سوی مسئولان امری ضروری است.
وی ادامه داد: مسئولان نظام اسلامی و دولتمردان کشورمان در قالب قوای سه گانه، باید دست غارتگران و چپاولگران را از بیت المال مردم کوتاه کنند که این همانا آرمان اصلی انقلاب شکوهمند اسلامی است.
آیت الله پورمحمدی اضافه کرد: برخورد قاطع با مفاسد اقتصادی، رفع بیکاری و اشتغال زایی برای مرتفع کردن مشکلات اقتصادی جامعه، مطالبه مشروع آحاد ملت بوده که باید در راه آن اهتمام ویژه ای شود.
وی با محکوم کردن شعارهای ساختارشکن و ناآرامی های اخیر در کشور و شهرستان گفت: انتقاد سازنده و مشروع متفاوت تر از اغتشاش و فتنه گری بوده و تخریب اموال عمومی و هنجارشکنی ها توسط عده ای فتنه گر به هیچ عنوان قابل قبول نیست.
وی افزود: آسیب رساندن به اموال عمومی، مراکز اقتصادی، پاسگاه های پلیس، بانک ها و اموال شخصی به بهانه اعتراض به مشکلات اقتصادی امری محکوم بوده و با عاملان آنها باید به صورت قاطع برخورد شود.
امام جمعه مراغه گفت: فتنه گران و آشوبگران ناآرامی های اخیر با هدف ضربه زدن به نظام و اتحاد ملی، از بیگانگان، نظام سلطه و ایادی منطقه ای آن از جمله رژیم آل سعود دستور گرفته و هدایت می شوند.
آیت الله پورمحمدی ادامه داد:باید فضای لازم برای انتقاد از مشکلات جامعه به صورت قانونی و مشروع و فارغ از هنجارشکنی ها ایجاد شود که این امر هم به نفع مردم و هم به نفع نظام اسلامی است.
وی با بیان اینکه دشمنان نظام اسلامی در 40 سال گذشته توطئه های مختلفی علیه کشورمان به کار بسته اند گفت: نقشه های شوم نظام سلطه و مزدوران داخلی و خارجی آن در طول سال های اخیر از جمله فتنه 88 به واسطه تدابیر رهبری و حضور مردم بصیر و ولایی همواره به شکست انجامیده است.
وی افزود: لجاجت عده ای در فتنه 88 به بهانه تقلب در انتخابات موجب وارد آمدن خسارات بزرگی به کشور در زمینه های اقتصادی، سیاسی و بین المللی شد و به اعتبار نظام در عرصه جهانی لطمه وارد کرد.
وی اضافه کرد: در طول 40 سال گذشته، آحاد ملت ایران با وجود مشکلات بزرگ اقتصادی و معیشتی و هشت سال جنگ تحمیلی، فرزندان و عزیزان خود را در راه اعتلای نظام اسلامی فدا کرده و امروز نیز در این راه مجاهدت کرده و از ولایت و نظام اسلامی دفاع خواهند کرد.
به گزارش ایرنا، در تجمع امروز مردم مراغه، شرکت کنندگان با سردادن شعارهای 'مرگ بر آمریکا'، 'مرگ بر اسرائیل'، ' مرگ بر فتنه گر' و 'رهسپاریم با ولایت تا شهادت' ناآرامی ها و فتنه انگیزی های اخیر را محکوم کرده و با آرمان های رهبری تجدید میثاق کردند.
شهرستان مراغه با حدود 250 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
خبرنگار: ابراهیم مطلوبی**انتشار:عیسی عطاپور**
3077/7487
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.