سردار رحیم نوعی اقدم روز دوشنبه در همایش بصیرت افزائی بسیج کارمندی شهید مدنی تبریز، افزود: اکنون مهمترین، محوری ترین و بزرگترین رسالت بسیج کارمندی تلاش برای نشر و ترویج ادبیات خدمتگزاری صادقانه به آحاد مردم است، به دست گرفتن اسلحه به عنوان رسالت های ذاتی بسیج پیشتر انجام شده و در وقت نیاز هم به آن عمل خواهد شد.
نوعی اقدم ادامه داد: مسئولان کشور در هر رده و رتبه ای که باشند باید به این باور و اعتقاد درونی برسند که نوکر مردم هستند و محور تمامی مسائل کشور بر پایه مردم می باشد و باید توجه کنیم که اگر اراده و خواست مردم نباشد ما هم نیستیم.
نوعی اقدم، خواستار تشکیل اتاق فکر بسیج ادارات در هر سازمان و نهاد شد تا نیازهای مهم، حساس و حیاتی مردم دسته بندی شده و مورد بررسی و کنکاش دقیق علمی و عملی قرار بگیرد تا ادبیات خدمتگزاری در کشور اصلاح شود.
وی، عشق، دلسوزی و خدمت را از ملزومات خدمت رسانی صادقانه بیان و اظهار کرد: در این زمینه کارمندان بسیجی باید الگو و سرمشق رفتاری باشند و اجازه ندهند حتی یک نفر از نهاد و اداره مربوطه ناراضی به خانه برگردد.
فرمانده قرارگاه حضرت زینب (س) در سوریه، به جایگاه و پایگاه با عزت و با صلابت جمهوری اسلامی در منطقه و جهان اشاره کرد و بصیرت مردم ایران را مهمترین عامل ارتقای روز به روز این جایگاه دانست.
نوعی اقدم، شکست های پی در پی آمریکا در صحنه های مختلف منطقه ای مقابل جمهوری اسلامی را مورد اشاره قرار داد و گفت: به برکت رهبری فرمانده کل قوا، خون شهدا و بصیرت ملت امروز رویاروئی ایران با آمریکا در عراق، سوریه، لبنان و یمن با پیروزی جبهه مقاومت و جمهوری اسلامی ایران همراه شده است.
وی ادامه داد: این پیروزی ها و موفقیت های جمهوری اسلامی در عرصه های مختلف به هیچ عنوان برای استکبار جهانی و آمریکای جهانخوار قابل هضم نیست و بر این اساس در طول سال های گذشته همواره فتنه ها و دسیسه هایی را علیه ما طراحی و اجرا کرده است.
نوعی اقدم، فتنه 88 را از جمله فتنه گری های بسیار خطرناک نظم سلطه علیه ارکان نظام بیان کرد و افزود: سناریوی این فتنه از هشت ماه قبل از انتخابات ریاست جمهوری 88 در جلسات مختلف و متنوع داخل و خارج از کشور کلید خورد و حتی انتخاب کاندیدای مورد نظر یک طرف نیز در این نشست ها قطعی شد.
وی اضافه کرد: مطالعه دقیق جریان فتنه و اتفاقات آن دوران نشان می دهد که برنامه ریزی های اصلی در خارج از کشور طراحی و توسط عده ای فریب خورده و ناآگاه اجرایی شد.
نوعی اقدم، جریان فتنه 88 را به لحاظ نفوذ نزدیک تر بیگانگان و دشمنان انقلاب اسلامی به مرکز حکومت را بسیار خطرناک و تهدیدآمیزتر از دوران جنگ هشت ساله بیان کرد.
خبرنگار: سیدیحیی مرتضائی ** انتشار: رستگار
3038/6183
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.