به گزارش ایرنا، رحیم شهرتی فر روز دوشنبه در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان افزود: ورزشگاه ها مراکزی برای تقویت ملی و اشاعه دهنده فرهنگ و اخلاق اسلامی است ولی متاسفانه عده ای تماشاگر نما از این جو سوء استفاده کرده و شعارهای انحرافی می دهند.
وی اظهار کرد: این حرکات و برخوردها، احساسات و روحیه کل جامعه را در بر گرفته و ناراحت می کند.
شهرتی فر با اشاره به حرکات ناپسند جمعی از تماشاگرنماهای تیم فوتبال پرسپولیس در بازی جمعه گذشته این تیم مقابل تراکتورسازی و شعارهای غیراخلاقی آنان گفت: این حرکت تماشاگرنماها مایه تاسف و نگرانی است.
وی ادامه داد: از مردم آذربایجان شرقی که برای تشویق تیم های ورزشی خود در ورزشگاه ها حضور می یابند، می خواهیم با اخلاق و ادب خود پاسخ مناسبی به این تماشاگرنماها بدهند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی همچنین گفت: مبحث غنی سازی اوقات فراغت در مهندسی اجتماعی و فرهنگی به نوعی توجه به به مدیریت زمان است.
شهرتی فر گفت: براساس مهندسی اجتماعی و فرهنگی باید به شناخت نیازها و خواسته ها با توجه به تنوع سلایق پرداخت تا با بسیج تمامی امکانات نهادهای مسوول به این نیازها و خواسته پاسخ داده شود.
وی افزود: توجه به اوقات فراغت جوانان و نوجوانان از جمله موضوعات بسیار مهمی است که باید دستگاه های مسوول نسبت به آن توجه ویژه ای داشته و از تمام امکانات برای پر کردن اوقات فراغت در راستای تربیت و پرورش این قشر تلاش کنند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی ادامه داد: باید میزان تاثیرگذاری فعالیت هایی که از سوی دستگاه های مختلف برای اوقات فراغت انجام شده مورد بررسی کمی و کیفی قرار گیرد.
وی اظهار کرد: سازمان های مردم نهاد بدون هیچ گونه توقع به صورت خیرخواهانه تلاش می کنند به نیازها و خواسته های مطرح شده در جامعه پاسخ و برنامه های مناسب ارائه کنند.
در بازی جمعه گذشته تیم های پرسپولیس و تراکتورسازی در ورزشگاه 'آزادی' تهران، جمعی از تماشاگرنماهای تیم میزبان شعارهای زشتی علیه تیم میهمان سر دادند.
این اتفاق واکنش نمایندگان استان های آذری نشین در مجلس شورای اسلامی را نیز به دنبال داشت و آنان خواستار پاسخگویی نهادهای مسئول در این ارتباط شدند.
تیم های تراکتورسازی تبریز و پرسپولیس تهران از تیم های مدعی و پرطرفدار لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشورمان محسوب می شوند.
خبرنگار: مینا بازگشا**انتشار: عزیزی راد
6120/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.