آتش‌پاد داوود طالب‌نژاد روز شنبه در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه در این حادثه یکی از آتش نشانان دچار مصدومیت جزئی شده است، افزود: آتش‌نشانان هم‌اکنون عملیات لکه‌گیری و ایمن‌سازی محدوده حریق را اجرا می‌کنند.
وی اظهار کرد: در این بخش از عملیات، تمامی مواضع حریق که قابلیت احیا و تجدید شعله داشته ‌باشد، سرد و در صورت لزوم از موضوع حریق جدا می‌شود.
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز اظهار کرد: با وجود اینکه محل حریق خارج از محدوده استحفاظی تبریز است با اعلام وقوع حریق به آتش‌نشانی این شهر آتش‌نشانان در کمترین زمان ممکن به محل حریق رسیده و عملیات اطفای حریق را آغاز کردند.
طالب نژاد ادامه داد: در این عملیات 26 آتش نشان زبده به همراه تجهیزات و خودروهای اطفای حریق و نردبان‌های ویژه شرکت کردند.
گفته می شود در این حادثه علاوه بر یک نفر آتش نشان، 3 نفر از کارگران این شهرک دچار مصدومیت شده و به بیمارستان منتقل شده اند.
آتش‌سوزی شهرک سرمایه گذاری خارجی تبریز از یکی از کارخانه‌های چاپ روی سلفون شروع شده و به مرور گسترش یافته بود.
شهرک سرمایه گذاری خارجی با اشتغالزایی برای بیش از 5 هزار نفر در زمینی به مساحت 260 هکتار در 168 قطعه در فاصله حدود 20 کیلومتری جاده تبریز -صوفیان احداث شده است.
این شهرک با هدف اشتغال زایی، انتقال فناوری، توسعه صنعتی استان آذربایجان شرقی و جلب سرمایه های خارجی طراحی و احداث شده است.
واحدهای مستقر در این شهرک در بیش از هفت رشته خودروسازی، صنایع سلولزی، فولاد، مواد غذایی، مواد شیمیایی ، صنایع تبدیلی و نساجی فعالیت کرده و واحدهای بزرگ آلومینیوم، درب و پنجره‌سازی و پرده نیز در همین شهرک صنعتی، فعال هستند.
با وجود فعالیت کامل 80 واحد از 150 واحد تولیدی و صنعتی مستقر در شهرک، نرخ اشغال زمین صنعتی در شهرک سرمایه گذاری خارجی تبریز، 80 درصد است.
حجم سرمایه گذاری های انجام شده در این شهرک بیش از یک هزار میلیارد تومان برآورد می شود.
خبرنگار: پرویز بابائی ** انتشار دهنده:رستگار
8023/6183
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.