به گزارش خبرآنلاین از تبریز، ایرج شهین باهر اظهار داشت: مسئولان باید اصل فرهنگ سازی را در اولویت برنامه های مدیریت شهری قرار داده و در این سالنها و جمع هنرمندان حضور یابند.
وی ادامه داد: به طور حتم، حضور و حمایت مسئولان در کنار هنرمندان، موجب دلگرمی این عزیزان بوده و چه بسا ممکن است با همکاری همگانی، آثار ماندگاری خلق شود.
شهین باهر با اشاره به اجرای موفق نمایش «کچل اوغلان» گفت: این نمایش در برگیرنده سنتها و فرهنگ، پوشش، هویت و... گذشته پدران ماست که متاسفانه امروز در جامعه رو به فراموشی نهاده در این نمایش دوباره زنده شد.
وی افزود: قطعا میهمانان تبریز 2018 ما به این فرهنگ و سنتها علاقمندند و با توجه و احیای این این فرهنگها خواهیم توانست در راستای توسعه صنعت توریسم اقدامات مهمی انجام دهیم.
باهر ضمن تقدیر از موسسه بین المللی الف در راستای حمایت از فعالیتهای فرهنگی و هنرمندان شهر تبریز گفت: امیدوارم این حمایتها و حضور فعال بخش خصوصی از هنر ادامه یابد، ما هم در کنار این عزیزان و هنرمندان خواهیم بود.
شهردار کلانشهر تبریز، گفت: نمایش کچل اوغلان را از هر لحاظ اثری متفاوت و ارزشمند دیدم و به تمام شهروندان توصیه می‌کنم با تماشای این نمایش ضمن حمایت از فرهنگ و هنر شهر تبریز ضمن آشنایی نسل جدید با تاریخ و تمدن گذشتگان، ساعاتی خوش و شاد را در کنار خانواده سپری کنند.
بابک نهرین، رئیس انجمن هنرهای نمایشی آذربایجان شرقی و کارگردان نمایش «کچل اوغلان»، با اهدای مدال ویژه تئاتر تبریز، از عنایت ویژه ی شهردار تبریز نسبت به فرهنگ و هنر قدردانی کرد.

 

کچل اوغلان

 

کچل اوغلان

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 817329
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.