مدیر رسانه ‌ای باشگاه تراکتورسازی با تکذیب شایعات و اخبار غیر واقعی گفت: خبر حضور محمد ابراهیمی در فهرست خروجی نیم‌فصل باشگاه به هیچ وجه صحت ندارد.   به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، محمد جواد پاینده پیرو ایجاد برخی حواشی و اخبار نادرست پیرامون نقل‌و‌انتقالات نیم‌فصل باشگاه تراکتورسازی اظهار کرد: موضوع معاوضه دو بازیکن تیم‌های تراکتورسازی و صنعت نفت آبادان در دیدار این دو تیم از سوی سرمربی محترم تیم صنعت نفت آبادان آقای فراز کمالوند پیشنهاد شد و یحیی گل‌محمدی نیز پاسخی به این پیشنهاد نداد. 
وی افزود: در ادامه این پیشنهاد با تماس‌های مکرر از سوی اعضای کادر فنی صنعت نفت همچنین آقای پیمان صاحب جمعی مربی این تیم مورد پیگیری قرار گرفت و خواستار پاسخگویی باشگاه تراکتورسازی به این پیشنهاد شدند و یحیی گل محمدی این موضوع را به صورت کاملاً دوستانه با محمد ابراهیمی مطرح کرد که انجام این معاوضه تنها منوط به موافقت و تمایل ابراهیمی بوده؛ اما اشتباه بزرگ در این میان رسانه‌ای شدن یک گفت‌و‌گوی دوستانه بین سرمربی و بازیکن تیم بوده است. 
وی خاطرنشان کرد: در واقع انتظار می‌رفت ابراهیمی نظر موافق یا مخالف خود را به سرمربی تیم اعلام کند که در صورت مخالفت این معاوضه به طور کلی منتفی می‌شد و هیچ حاشیه و مشکل دیگری هم در نیم فصل برای تیم ایجاد نمی‌شد. باز هم تاکید می‌کنیم نام محمد ابراهیمی به هیچ وجه در لیست خروجی نیم‌فصل تراکتورسازی قرار نداشته و حتی به این بازیکن گفته نشده که در تمرینات تیم حضور پیدا نکند.
مدیر رسانه ای باشگاه تراکتورسازی بیان کرد: ابراهیمی بازیکن متعصب و باغیرتی است که سال‌ها برای این تیم زحمت کشیده و  موضوع کنار گذاشتن او مطرح نبوده است. تنها انتظار از چنین بازیکن بزرگ و با تجربه این بود که گفت‌و‌گوی خصوصی خودش با سرمربی تیم را به رسانه‌ها نمی‌کشید. 
پاینده بیان کرد: نباید فراموش کنیم که ما یک نیم‌فصل سخت در تاریخ تراکتورسازی را پشت سر گذاشتیم و حالا برای حضور پر قدرت در سه جام لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا آماده می‌شویم.  تنها نیت کادر مدیریت، فنی، اعضای تیم و همچنین هواداران بایستی ساختن تیمی قدرتمند و پرمهره برای حضور در سه جام و بازی‌های سخت و فشرده پیش روی باشد.  به همین دلیل درخواست ما از همه هواداران و بازیکنان تیم این است که اجازه ندهند حاشیه و مشکلات جدیدی برای تیم ایجاد شود. امیدوارم فصل نقل‌و‌انتقالات نیم‌فصل هم با اخبار و اتفاقات بسیار خوب برای هواداران همراه خواهد بود و تیمی قدرتمند را با حضور کادر فنی پرتلاش و زحمتکش تراکتورسازی و درایت مدیریت باشگاه برای حضور در سه جام آماده می‌کنیم.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.