صمد علی اکبرزاده اهری، روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: سرمایه‌گذار این پروژه اکنون در حال طی مراحل اداری و واگذاری زمین بوده و شورای اسلامی این شهر در حد توان و اختیارات با این سرمایه‌گذار همراهی و همکاری می کند.
وی با اشاره به تاثیر این امر در توسعه منطقه و به ویژه شهرستان اهر اظهار کرد: سرمایه گذاری در حوزه گردشگری این شهرستان علاوه بر جذب گردشگر می تواند راهکاری عملی برای اشتغال زایی و حل معضل بیکاری جوانان منطقه باشد و بر همین اساس از سرمایه گذاری در این راستا حمایت می شود.
رئیس شورای اسلامی اهر یادآوری کرد: برای حضور گردشگر در هر منطقه باید علاوه بر جاذبه های گردشگری و تاریخی، بازار و مراکز تفریحی و رفاهی باشد.
اکبرزاده ادامه داد: اهر از مناطق گردش پذیر آذربایجان شرقی است که به واسطه همجواری با جنگل های ارسباران و برخورداری از جاذبه های طبیعی و تاریخی ظرفیت ها و توانمندی های بالایی برای فعالیت در این حوزه برخوردار است.
وی با بیان اینکه اعضای شورای اسلامی اهر برای رسیدن به درآمد پایدار بیکار ننشسته و تلاش می‌کند، گفت: از دیگر برنامه‌های ما برای درآمد پایدار به دست گرفتن امور پارک جنگلی فندقلو است.
رئیس شورای اسلامی اهر اظهار کرد: اگر بتوان 10 درصد مسافرانی را که به سمت شهرستان‌ همجوار می‌روند به این پارک جنگلی هدایت کنیم برای شهرداری اهر منبع درآمد ایجاد می شود.
اکبرزاده افزود: شورای اسلامی اهر از روز نخست آغاز به کار درصدد ایجاد درآمد پایدار برای شهرداری بوده و این امر نیز نیاز به برنامه‌ریزی بلندمدت دارد و در این میان به جذب سرمایه‌گذار آن ‌هم نیاز داریم.
وی فعالیت کارخانه آسفالت شهرداری اهر را از زمینه‌های درآمد پایدار عنوان کرد و گفت: در حال حاضر شهرداری اهر هیچ‌گونه سهمیه قیر رایگان ندارد ولی متعهد به آسفالت‌ریزی کوچه‌هاست.
اکبرزاده افزود: اعضای شورای اسلامی و شهردار اهر برای تامین قیر جهت آسفالت‌ریزی معابر و کوچه‌ها از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند و اگر بتوانیم حداقل روزانه 80 تن آسفالت در کارخانه آسفالت شهرداری تولید کنیم برای شهرداری اهر درآمد محسوب می‌شود.
شهرستان اهر با حدود 128 هزار نفر جمعیت از شهرستان‌های استان آذربایجان شرقی بوده و حدود 92 هزار نفر از مردم این شهرستان در شهر اهر ساکن هستند.
خبرنگار: رضا بالاگر ** تنظیم کننده: پرویز بابائی ** انتشار دهنده:رستگار
7225/8023/6183
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.