به گزارش روز سه شنبه روابط عمومی این اداره کل، فرشاد به آفرین در جلسه هماهنگی برگزاری این جشنواره، افزود: انتخاب تبریز به عنوان پایتخت گردشگری کشورهای اسلامی در سال 2018 فرصت مناسبی برای تبیین قابلیت های فرهنگی، هنری، تاریخی و اجتماعی تبریز به گردشگران داخلی و خارجی است و در این راستا طراحی و عرضه هدایای صنایع دستی به گردشگران توسط هنرمندان برای ایجاد خاطره های ماندگار از سفر به تبریز در قالب این طرح در دستور کار قرار گرفته است.
وی اظهار کرد: در مسیر تحقق این هدف جشنواره هدایای صنایع دستی با موضوع تبریز 2018 برگزار می شود و از عموم هنرمندان و طراحان دعوت می شود تا با استفاده از خلاقیت، نوع آوری و ابداع در خلق آثار هنری ماندگار و تاثیر گذار در این جشنواره شرکت نمایند.
به آفرین گفت: موارد شاخص در انتخاب هدایای صنایع دستی برگزیده در این طرح شامل موارد مختلفی از جمله قیمت منطقی و ابعاد حجمی مناسب، زیبایی، محتوای فرهنگی، تاریخی هنری، روش ساخت و ماندگاری مواد اولیه و استحکام است که باید مورد توجه طراحان و سازندگان اقلام مذکور قرار بگیرد.
وی ادامه داد: علاقمندان به شرکت در جشنواره می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت اداره کل میراث فرهنگی استان به آدرس www.eachto.ir و یا به کانال اطلاع رسانی روابط عمومی به آدرس @eachto مراجعه کنند.
3038/6183
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.