معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه جشنواره ترنم آسمانی قدم‌ مبارکی در جهت ترویج قرآن و عترت(ع) است، گفت: قرآن و عترت طاهره(ع) به عنوان شناسنامه فرهنگی ماست.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان‌شرقی، عبدالهادی فقهی‌زاده در آیین اختتامیه دومین جشنواره سراسری آواها و نغمات دینی آیات "ترنم آسمانی" ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن سالروز میلاد با سعادت پیامبر اکرم(ص)، اظهار کرد: حضرت محمد(ص) تنها کسی بود که در جهان خلقت تاج "رحمت للعالمین" بر سر نهاد.
وی افزود: جشنواره سراسری ترنم آسمانی با هدف تقویت گفتمان قرآن و عترت(ع) در قالب هنرهای آوایی و نغمه‌ای برگزار شد و هدف مشترک ما در اقصا نقاط جهان اسلام ترویج تبلیغ روزآمد و صحیح آرمانی است که می‌خواهد آیات قرآنی و آموزه‌های ناب عترت را با جان، دل، اندیشه، زبان و ذهن جوانان و پیران مسلمان آشتان‌تر کند و این جشنواره بدون شک در دستیابی به این هدف کمک کرد.
وی افزود: این آیین اختتامیه محصول چند هزار ساعت تلاش مخلصانه معلمان، استاتید مربیان مخلص کشور است و ارزش این مراسم هرگز قابل وصف نیست.
فقهی‌زاده گفت: در معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای حمایت خالصانه و بدون‌چشم‌داشت از جشنواره سراسری "ترنم آسمانی" بر خود می‌بالیم و مفتخریم که خادمانِ خادمان قرآن و عترت هستیم.
وی گفت: از خداوند منان خواستاریم که به این گام‌های ارزشمند برکت بدهد و همه بتوانیم در کنارهم، قرآن را از لابه‌لای سطوح به فرهنگ اندیشه‌ای و رفتاری خود راه دهیم.
معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بیان کرد: اگر هزاران شهید داده‌ و مجاهدان بسیاری در عرصه‌های گوناگون علمی و جهاد فی سبیل‌الله خون خود را نثار کرده‌اند، برای تعالی قرآن و عترت طاهره(ع) بوده است.
وی تاکید کرد: امید است که انقلاب اسلامی ایران به برکت این انگیزه‌های پاک بیش از پیش ببالد و بتواند خدمات مقدسی برای قرآن و اهل بیت(ع) ارائه کند.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.