حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی آل هاشم روز شنبه در چهارمین همایش تجلیل از نام آوران دهستان قاضی جهان از توابع شهرستان آذرشهر، با بیان اینکه گسترش فرهنگ بسیج برای حل مشکلات جامعه جهانی ضروری است، افزود: موفقیت های بسیج در سوریه و عراق در شکست داعش برای جهانیان مشخص شد.
وی اظهار کرد: بسیج و سپاه در روزهای سخت و هنگام بروز مشکلات مختلف به داد مردم می رسد و همه باید قدردان این نیروی الهی و مردمی باشیم.
آل هاشم با گرامیداشت هفته وحدت، فروتنی، شکیبایی، مهربانی و سخاوت را از اوصاف برجسته پیامبر اسلام(ص) برشمرد و گفت: ما پیرو شریعت پیامبر اعظم (ص) هستیم و باید این اوصاف اخلاقی را در خود ایجاد و تقویت کنیم.
وی، برگزاری همایش تجلیل از نام آوران علمی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی دهستان قاضی‌ جهان آذرشهر را حرکتی شایسته خواند و یادآور شد: باید از جوانان افتخار آفرین منطقه و کشور قدردانی کنیم و جوانان نیز نباید پدران و پیشکسوتان را فراموش کنند.
رئیس کمیته علمی این همایش گفت: همایش تجلیل از نخبگان علمی و رتبه های برتر کنکور با هدف شکافتن مرزهای دانش صورت گرفته و اینکه در هفته وحدت برگزار می شود، هدف این است که با جمع شدن اهالی قاضی جهان و همه اقشار مختلف در یک مکان بتوانیم منادی وحدت و همدلی در منطقه باشیم.
حسین نایبی، احیای جاده قدیم آذرشهر به قاضی جهان و تعریض و اصلاح مسیر مواصلاتی قاضی جهان به گوگان را از جمله مشکلات و مسائل مورد درخواست اهالی قاضی جهان دانست و گفت: امیدوارم در پنجمین همایشی که سال آینده برگزار خواهد شد شاهد مرتفع شدن این دو مشکل باشیم.
دهستان قاضی جهان با 3950 نفر جمعیت در غرب شهرستان آذرشهر واقع است.
خبرنگار: مرتضایی ** انتشار: رستگار
3038/6183
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.