سرهنگ رحمان عبدی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: کالاهای قاچاق کشف شده شامل 395 هزار عدد مواد محترقه با ارزش 600 میلیون ریال، 358 عدد تجهیزات الکترونیکی به ارزش 400میلیون ریال و 26 هزار نخ سیگار خارجی به ارزش 60 میلیون ریال است که در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و مبارزه با قاچاق کالا و برخورد با فروشندگان مواد محترقه کشف و ضبط شد.
وی با اشاره به کشف مواد محترقه از یک خودروی سواری، گفت: تهیه و توزیع کنندگان مواد محترقه موجب بی نظمی و بی انضباطی درجامعه می شوند و پلیس قاطعانه با این افراد برخورد خواهد کرد.
سرهنگ عبدی از تشکیل پرونده برای متهمان و ارسال آن به مقامات قضایی خبرداد و افزود: برخورد با سودجویان و مقابله با قاچاقچیان به صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد و شهروندان درصورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را از طریق سامانه 110 به پلیس اطلاع دهند.
شهرستان عجب شیر با حدود 85 هزار نفر جمعیت در 98 کیلومتری جنوب غربی تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است و به دلیل قرارگرفتن در مسیر ترانزیتی جنوب استان، قاچاقچیان بیشتر محورهای این شهرستان و شهرستان های همجوار را برای انتقال کالاهای قاچاق و مواد مخدر انتخاب می کنند.
خبرنگار: شهرام ناعم وند**انتشار:عیسی عطاپور**
3077/7485
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.