شهرداری و ماشین‌سازی تبریز، در هفته پانزدهم لیگ دسته یک فوتبال، گل ‌گهر سیرجان و مس رفسنجان را پیش رو دارند.
 
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، در چارچوب هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال، شهرداری تبریز فردا (دوشنبه) در خانه مقابل گل گهر سیرجان قرار می‌گیرد.
 
شهرداری تبریز که اصلاً وضعیت خوبی در رقابت‌های این فصل ندارد و با هشت امتیاز از 14 بازی، در رده هفدهم جدول قرار گرفته است، به سختی می‌تواند از قعر جدول جدا شود؛ چرا که فاصله امتیازی این تیم با تیم‌های بالایی خود، افزایش یافته است.
 
شهرداری تبریز در بازی هفته گذشته، با حساب سه بر یک مقابل فجر سپاسی شیراز شکست خورد و تیم گل گهر سیرجان نیز در بازی قبلی خود، با یک گل از سد راه‌آهن عبور کرد.
 
گفتنی است؛ تیم گل گهر نیز با 21 امتیاز در رده نهم جدول ایستاده است و دیدار فردای دو تیم را که از ساعت 14:15 آغاز می‌شود، حمید حاج ملک، عسگر محمدی، حامد تازه پور و محمدرضا مهرگان قضاوت می‌کند.
 
اما ماشین‌سازی تبریز که هفته گذشته بالاخره توانست سه امتیاز بازی را کسب کند و پیروزی یک بر صفر مقابل نساجی مازندران را جشن بگیرد، فردا از ساعت 14 در ورزشگاه شهدای رفسنجان، میهمان مس این شهر است.
 
ماشین‌سازان هم اکنون 16 امتیازی هستند و در رده سیزدهم قرار گرفته‌اند و مس رفسنجان با 17 امتیاز در رده یازدهم حضور دارد.
 
برنامه کامل بازی‌های این هفته به شرح زیر است:
 
*دوشنبه 6 آذر 96‏
مس رفسنجان- ماشین سازی تبریز - ساعت 14  ورزشگاه شهدای رفسنجان
نساجی مازندران – نفت مسجدسلیمان - ساعت 14  ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر
مس کرمان – فجرسپاسی شیراز - ساعت 14:15  ورزشگاه امام علی کرمان
اکسین البرز- ایرانجوان بوشهر - ساعت 14:15  ورزشگاه انقلاب کرج
آینده سازان برق جدید شیراز- آلومینیوم اراک - ساعت 14:15  ورزشگاه حافظیه شیراز
شهرداری تبریز- گل گهر سیرجان - ساعت 14:15  ورزشگاه یادگار امام تبریز
صبای قم- بادران تهران - ساعت 14:15  ورزشگاه یادگار امام قم
راه آهن تهران- ملوان بندرانزلی - ساعت 14:15  ورزشگاه راه اهن اکباتان تهران
شهرداری ماهشهر- خونه به خونه مازندران - ساعت 14:30  ورزشگاه شهدای ماهشهر Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.