نماینده‌ی ولی فقیه در آذربایجان شرقی، سالگرد سانحه‌ی قطار تبریز _ مشهد را به خانواده‌های عزادار تسلیت گفت.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، متن پیام حجت الاسلام سید محمد علی آل هاشم به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
أَیْنَما تَکُونُوا یُدْرِکْکُمُ الْمَوْتُ وَ لَوْ کُنْتُمْ فی بُرُوجٍ مُشَیَّدَهٍ
یک سال از حادثه‌ی غم انگیز برخورد قطار مسافربری تبریز_ مشهد گذشت، قطاری که به شوق زیارت خورشید به سوی خراسان حرکت کرده بود، به مقصد نرسیده متوقف شد و تعدادی از مسافران آن با لبیک به دعوت حق، داغی بس سنگین بر دلهایمان گذاشتند و ما را در غم فراقشان به سوگ نشاندند.
مردم آذربایجان، خبر دردناک صبح جمعه سرد و سوزناک پائیزی آذرماه سال ۹۵ را هرگز فراموش نمی‌کنند، حادثه‌ای که به سبب آن ۴۹ نفر از همشهریان و هم استانی هایمان را از دست دادیم و ۱۰۳ نفر نیز مصدوم شدند.
هر چند بروز حوادث ریلی حتی در کشورهای پیشرفته نیز محتمل است، اما مسئولان وزارت راه و شهرسازی باید با پذیرش مسئولیت حادثه، و بدور از بهانه‌های همچون یخ زدگی ترمز به علت سرما و یا عوض شدن شیفت در راه آهن باید به صورت جدی دلایل این حادثه را مورد بررسی قرار دهند و نمایندگان مجلس شورای اسلامی هم برای مشخص شدن مقصران اصلی این اتفاق و کسانی که در آن کوتاهی کرده اند، از هیچ تلاشی دریغ نکنند، تا بار دیگر چنین رویدادهای تلخی را شاهد نباشیم.
در پایان سالگرد این مصیبت دردناک را به عموم مردم استان آذبایجان شرقی، به ویژه به خانواده‌ها و بازماندگان گرامی حادثه تسلیت عرض کرده و از پیشگاه خداوند متعال برای جانباختگان طلب مغفرت و علو درجات، برای مجروحان شفای عاجل و برای خانواده‌های داغدیده صبر جمیل و اجر جزیل خواستارم.
سید محمدعلی آل هاشم، نماینده‌ی ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.