به گزارش ایرنا، در پنجمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی بیش از یک هزار و 750 طرح و فناوری در سه بخش ایده فناورانه، توسعه و تجاری سازی فناوری و فروش محصولات و خدمات دانش بنیان معرفی شد.
در این نمایشگاه از 10 نفر از صاحبان ایده‌ برتر و فناورانه تجلیل و اسد فرهناک، سیروس خرم و معصومه خاتمیان به ترتیب مقام های اول، دوم و سوم ایده برتر این نمایشگاه را کسب کردند.
از سوی یک سرمایه‌گذار بخش خصوصی به نفر اول 150 میلیون ریال، نفر دوم 125 میلیون ریال و به نفر سوم 100 میلیون ریال جایزه پرداخت شد.
دبیر پنجمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی و مدیر منطقه ویژه علم و فناوری ربع رشیدی تبریز شامگاه چهارشنبه در مراسم اختتامیه این نمایشگاه با بیان این ‌که به دنبال ایجاد اکوسیستم فناوری تا تجاری‌سازی هستیم، گفت: 270 مهمان از 27 استان با 400 طرح و مهمانانی از 9 کشور در این نمایشگاه شرکت کردند.
علی جهانگیری با اشاره به درج لوگوی رینوتکس 2017 در سایت یونی دو افزود: در مدت زمان بسیار کم موفق شدیم این نمایشگاه را در سطح بین المللی مطرح کنیم.
وی ایجاد تعامل و ارتباط بین عرضه کننده و مشتری فناوری را از اهداف این نمایشگاه اعلام و یادآوری کرد: در این نمایشگاه 21 زون و بخش تخصصی و 28 رویداد با تمرکز بر تجاری سازی علم و فناوری، کارگاه آموزشی و همایش برگزار شد.
پنجمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی از 20 تا 24 آبان از ساعت 14 تا 21 در نمایشگاه بین المللی تبریز برگزار شد.
خبرنگار: پرویز بابائی ** انتشار دهنده: پرویز انصاری
8023/3071
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.