مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) با اشاره به اینکه خانواده های معتادان خدمات  کمیته امداد امام خمینی(ره) را دریافت می کنند، گفت: پیشنهاد می کنم جهت اعطای وام اشتغال به افراد بهبود یافته، معرفی این افراد به بانک از طریق مرکز ماده 16 انجام گیرد چرا که این افراد با مشکل نبود ضامن مواجه می شوند و همچنین برخی از بانک ها نیز نگرش بدی نسبت به افراد معتاد دارند.

به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، محمد کلامی در جلسه ستاد مبارزه با مواد مخدر استان، با بیان اینکه کمیته امداد امام خمینی (ره) استان در مبارزه با مواد مخدر در استان، سه رویکرد را عملیاتی کرده است، اظهار کرد: تاکنون 86 خانواده از میان خانواده های افرادی که در مرکز ماده 16 هستند، از سوی مقامات قضایی به کمیته امداد امام خمینی (ره) استان معرفی شده تا از خدمات  55 سرفصل کمیته امداد به جز مسکن بهره منده شوند.

 
کلامی با اشاره به اینکه کمیته امداد امام خمینی(ره) استان با همت مضاعف در جهت بهبود وضعیت خانواده ی معتادان استان وارد عمل شده است، گفت: کمیته امداد امام خمینی(ره) به خانواده معتادانی که تمایل دارند با اختیار خود از مصرف مواد مخدر پاک شوند، طی دوره ی شش ماهه، خدمات 55 سرفصل کمیته امداد را ارائه می دهد.
 
وی با بیان اینکه بحث مشاوره و آموزش خانواده ها در حاشیه ی شهرها رویکرد دیگر کمیته امداد امام خمینی(ره) است، افزود: جهت ارتقای آگاهی خانواده های حاشیه نشین در زمینه اعتیاد، خدماتی را در قالب برگزاری کارگاه ها ارائه می دهیم .

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره)  گفت: در بحث زنان سرپرست خانواده و بد سرپرست حدود 600 خانواده ی زندانیان را تحت پوشش قرار داده ایم.
   

 
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.