رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز تاکید کرد: منافع کشور و مردم را به منافع شخصی ترجیح می‌دهیم.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، محمد حسین صومی در مراسم تکریم و معارفه‌ی معاونان درمان و آموزشی دانشگاه علوم پزشکی تبریز اظهار کرد: تمامی افراد هیات رئیسه‌ی دانشگاه علوم پزشکی تبریز توانایی اداره‌ی یک دانشگاه را دارند و وزیر بهداشت نیز در بازدیدهای به عمل آمده عملکرد و توانایی‌های معاونان را مثبت ارزیابی کرد؛ اینان به اندازه‌ی خانواده‌ی خود برای کشور خود ارزش قائل هستند.

وی با بیان اینکه تمامی افراد خدمت‌گذار در هیات رئیسه‌ی دانشگاه افرادی پاک، علاقه‌مند و پرکاری هستند که در تقابل بین منافع، کشور را انتخاب می‌کنند، گفت: جایگاهی که امروز در پژوهش، آموزش، درمان و بهداشت داریم باید حفظ شود و باید به حواشی و قضاوت‌های نادرست دیگران زیاد توجه کرد.
صومی در ادامه با اشاره به جایگاه استان در طرح آمایش سرزمین گفت: منطقه‌ی ما به عنوان منطقه‌ی دو آمایشی تعیین شده است و "دکتر سعید اصلان آبادی" به عنوان دبیر کلان منطقه‌ی دو انتخاب شده ا است که این انتخاب به جا بوده و بدون شک شاهد تلاش‌های او در این عرصه نیز خواهیم بود.
در مراسم تکریم و معارفه ی معاونان آموزشی و درمان دانشگاه علوم پزشکی تبریز در آمفی تئاتر دانشکده‌ی جدید داروسازی، "دکتر حجت پورفتحی" به عنوان معاون درمان دانشگاه معرفی و از زحمات "علی تقی زادیه" قدردانی شد.
همچنین در این مراسم "علی تقی زادیه" به عنوان معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی تبریز معرفی و از زحمات "سعید اصلان آبادی" تقدیر شد و وی به عنوان دبیر آمایش سرزمینی کلان منطقه دو کشور  منصوب گردید.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.