مس سونگون ورزقان، صدرنشین لیگ برتر فوتسال باقی ماند.
 
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، هفته پانزدهم لیگ برتر فوتسال از ساعت ۱۶ امروز با برگزاری شش بازی آغاز شد و تیم مس سونگون صدرنشین در خانه به مصاف آذرخش بندرعباس رفت.
 
مسی‌ها که در بازی رفت موفق شده بودند با نتیجه دو بر یک از سد آذرخش عبور کنند، امروز نیز با نتیجه هفت بر دو حریف خود را شکست دادند.
 
البته از نکات جالب توجه این بازی، این بود که تیم میزبان راس ساعت 16 در سالن شهید پورشریفی آماده بازی با تیم آذرخش بود، اما از تیم مهمان خبری نبود.
 
پرواز تیم آذرخش از تهران به تبریز ساعت 13 و 30 دقیقه بود که این پرواز به دلیل تاخیر در راس ساعت 15 انجام شده و تیم آذرخش بالافاصله بعد از ورود به تبریز از فرودگاه روانه سالن مسابقه شد.
 
ناظر مسابقه در این بازی عنوان کرد طبق قانون و با توجه به اینکه آذرخش تاخیر هواپیما را به فدراسیون اطلاع داده بود 30 الی 40 دقیقه برای حضور این تیم منتظر خواهیم بود.
 
نتایج کامل بازی‌های هفته پانزدهم به شرح زیر است:
 
هیات فوتبال قم ۳ – شهروند ساری صفر
مقاومت البرز یک – گیتی‌پسند اصفهان ۶
ارژن شیراز یک – آتلیه قم صفر
پارسیان شهر قدس ۷ – مقاومت قرچک ۵
فرش آرای مشهد ۳ - شهرداری ساوه ۳
مس سونگون ۷ – آذرخش بندرعباس ۲
حفاری اهواز ۷ – تاسیسات دریایی تهران ۴ Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.