سفرای کشورهای آسیای شرقی  شامل تاجیکستان، گرجستان، سریلانکا، فیلیپین، ژاپن، برونئی، چین، ویتنام و تایلند با استاندار آذربایجان شرقی دیدار کردند.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، "پانگ سن"، سفیر چین در این دیدار بر گسترش روابط بین دو کشور تاکید کرد و گفت: از وزارت امور خارجه به دلیل تدارک دیدن این دیدار دو روزه قدردانی می کنم و دو روز زمان بسیار کمی برای شناخت تبریز، فرهنگ و صنایع دستی و دیدار از جاهای دیدنی آن است و ما ارزش این فرصتی را که در اختیار ما قرار داده شده است را می دانیم.
"نعمت اله امام زاده"، سفیر تاجیکستان نیز در این دیدار بیان کرد: دو روز برای شناخت و آشنایی با پتانسیل های اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی این منطقه اصلا کافی نیست و واقع شدن مقبره ی کمال خجندی در باغ دو کمال تبریز، علاقه ی من به این شهر را دوچندان می کند.
"نگوین هونگ تک"، سفیر ویتنام هم در این دیدار با بیان این که وی قبلا نیز چندین سفر به تبریز داشته است، گفت: در طول سفرهایم به تبریز همواره شاهد مهمان نوازی مردم تبریز بوده ام و منظره ی این شهر بر فراز کوه بسیار دیدنی و تماشایی است.
گفتنی است، خدابخش، استاندار آذربایجان شرقی با سفرای کشورهای ژاپن، سریلانکا، تاجیکستان، گرجستان، فیلیپین، تایلند، ویتنام، سریلانکا و برونئی دیدار کرده و بر گسترش روابط و همکاری های بین المللی تاکید کرد.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.