حوالی ساعت 1:19 دقیقه بامداد امروز حریقی در یکی از واحد های پاساژ عدالت واقع در خیابان دارایی تبریز رخ داد.
 
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: این حادثه در یکی از واحد های تجاری در انتهای طبقه همکف پاساژ عدالت با کاربری فروش لوازم الکتریکی رخ داده بود که دود حاصل از حریق نیز فضای داخل  فروشگاه و محیط اطراف را نیز اشباع کرده بود.
 
حسن مطلبی افزود: پس از مشاهده دود در محل حادثه، توسط نگهبان و اطلاع رسانی به سازمان آتش نشانی، آتش نشانان ایستگاه شماره 1 ، سریعا به محل حادثه اعزام شدند.
 
وی تشریح کرد: با توجه به اینکه نگهبان پاساژ با مشاهده دود حریق و قبل از رسیدن آتش نشانان با استفاده از کپسول آتش نشانی با شکستن شیشه فروشگاه اقدام به اطفاء حریق کرده بود، ولی چندان تاثیری در اطفاء حریق رخ نداده بود.
 
وی در رابطه با عملیات اطفاء حریق آتش نشانان افزود: بلافاصله آتش نشانان با حضور و واکنش سریع و با بهره مندی از دستگاه های تنفسی، به کانون حریق دسترسی پیدا کرده و با استفاده از دستگاه خاموش کننده   AFT اطفاء حریق، آتش سوزی را مهار و اطفاء کامل کرده و از گسترش حریق پیشگیری کردند.
 
گفتنی است، آتش نشانان در ادامه عملیات اقدام به ایمن سازی محل حادثه کرده و با تحویل پاساژ به نیروی انتظامی به ایستگاه مربوطه بازگشتند. Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0in 5.4pt 0in 5.4pt; mso-para-margin-top:0in; mso-para-margin-right:0in; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0in; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.