مسئول نمایندگی آستان قدس رضوی در استان آذربایجان شرقی گفت: فقرزدایی و رفع مشکلات فرهنگی، مهم ترین اولویت‌های آستان قدس در استان‌های کشور است.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان شرقی، سردار حسن شاکری در دیدار با استاندار جدید آذربایجان شرقی گفت: آماده همکاری با مدیریت ارشد استان و دستگاه های اجرایی برای خدمت به مردم هستیم.

وی با اشاره به بخشی از مهم ترین فعالیت های نمایندگی آستان قدس رضوی در استان ابراز کرد: یکی از مهمترین اهداف و اولویت های ما، تعمیم ظرفیت ها و خدمات آستان قدس رضوی به استان های سراسر کشور است.

وی همچنین به بخشی از ظرفیت های فرهنگی آستان قدس رضوی اشاره کرد و ادامه داد: بهره مندی تمامی مسلمانان از ظرفیت های فرهنگی آستان قدس، یکی دیگر از اهداف و اولویت های این مجموعه محسوب می شود.

مسئول نمایندگی آستان قدس رضوی در استان کمک به جریان فقرزدایی در کشور را یکی دیگر از اولویت ها و اهداف آستان اعلام و تصریح کرد: ارتقای فرهنگ رضوی در جامعه و پرهیز از حرکت های افراط و تفریطی به عنوان یک وظیفه برای دست اندرکاران آستان قدس محسوب می شود و به انجام وظایف خود با این رویکرد، افتخار می کنیم.

شاکری در بخش دیگری از سخنان خود از ثبت نام بیش از هزار نفر خادمیار در استان خبر داد و عنوان کرد: بیش از 400 نفر از این افراد به سیستم آستان قدس رضوی معرفی شده که از این تعداد پرونده 90 نفر تکمیل شده و در آینده نزدیک با ساختار آستان قدس همکاری خواهند کرد.

وی از اعزام 11 هزار زائراولی در استان به مشهد مقدس در سال گذشته توسط نمایندگی آستان قدس در آذربایجان شرقی خبر داد و اظهار کرد: امسال نیز به همین تعداد زائر اولی به مشهد الرضا اعزام شده اند و در دهه کرامت سالجاری نیز بیش از 285 مورد برنامه در 31 شهرستان استان برگزار شد.
 
 
 
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.