به گزارش روز سه شنبه روابط عمومی شرکت ایران خودرو تبریز، حمید حاجی زاده منصور در جلسه شرکت اعلام کرد: خودروی سمند معمولی EF7 و XU7 سرانجام با ارزیابی های صورت گرفته توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران توانستند با توجه به اخذ یک ستاره کیفیت در سال 95 ، دومین ستاره کیفی خود را در سال موسوم به اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال کسب کنند.
وی گفت: این موفقیت مرهون زحمات بی بدیل تمامی کارکنان حوزه تولید، عملیات و ستادی بوده که با سعی و تلاش شبانه روزی خود توانستند بار دیگر شایستگی های خود را در صنعت خودروسازی به منصه ظهور رسانند.
مدیرعامل ایران خودرو تبریز خاطرنشان کرد: پیش از این سمند ایران خودرو تبریز یک ستاره از ۵ ستاره را در اختیار داشت و در حال حاضر درسبد محصولات گروه صنعتی ایران خودرو بعد از دنا، دانگ فنگ H30کراس و سمند سورن، سمند معمولی ایران خودرو تبریز با کسب دوستاره کیفیت به عنوان با کیفیت ترین خودروهای بازار کمتر از ۵۰ میلیون تومان شناخته می شوند.
حاجی زاد منصور تأکید کرد: این ارزشیابی نشان می دهد که سمند معمولی ایران خودرو تبریز از نظر کیفیت مونتاژ، رنگ، نفوذ آب، نفوذ صدا و استحکام به مراتب بالاتر از سایر رقبای هم تراز خود در بازار حضور دارد.
مدیرعامل ایران خودرو تبریز با اشاره به اینکه در سال قبل سمند سورن نیز توسط شرکت بازرسی کیفیت استاندارد ایران به کسب دو ستاره کیفیت دست یافته بود، گفت: تمامی محصولات تولیدی ایران خودرو تبریز دوستاره کیفیت را کسب کرده اند که این مهم نوید بخش رشد و تعالی صنعت خودرو در شمالغرب کشور است.
ایران خودرو تبریز با تولید روزانه بیش از 400 دستگاه انواع خودروی سواری توانسته است تا دهه اول مهرماه سال جاری بیش از 47 هزار دستگاه انواع خودروی سمند و سورن را تولید کند.
ایران خودرو تبریز با تکیه بر نیروی جوان و فعال خود از بدو تأسیس تاکنون توانسته است تولید بیش از 700 هزار دستگاه انواع خودروی سواری و وانت را محقق سازد.
محصول تولیدی کنونی این شرکت سمند معمولی و سمند سورن بوده که در 9 کلاس مختلف، با تیراژ روزانه 450 دستگاه تولید می شود.
خبرنگار: پرویز انصاری ** انتشار: رستگار
3071/6183
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.