شاگردان یحیی گل‌محمدی، فاتح شهرآورد فوتبال تبریز شدند.
 
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان‌شرقی، شهرآورد فوتبال تبریز بین دو تیم گسترش فولاد و تراکتورسازی، در چارچوب هفته هشتم لیگ برتر، امروز (پنجشنبه) در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز، با پیروزی تیم تراکتورسازی به پایان رسید.
 
ترکیب گسترش فولاد:
کورش ملکی، ادسون هنریکه، دراگان ژارکوویچ، مسیح زاهدی، آندرانیک تیموریان (70 میلاد فخرالدینی)، احمد زنده‌روح (60 مهرداد قنبری)، یوسف سیدی، محمد خرم‌الحسینی، سامان نریمان‌جهان، رضا خالقی‌فر و امید جهانبخش (70 علیرضا ارجمندیان)
سرمربی: لوکا بوناچیچ
 
ترکیب تراکتورسازی:
فرزین گروسیان، عارف آقاسی، محمدرضا مهدی‌زاده، محمد ایرانپوریان، محمد مسلمی‌پور، امیر اسدزاده، مهدی کیانی، فاخر تهامی، مهدی شریفی (58 محمدرضا آزادی)، امیر نصر آزادانی و فرزاد حاتمی (85 رضا عبدی)
سرمربی: یحیی گل‌محمدی
 
تیم داوری:
اشکان خورشیدی، هادی طوسی، عسکر محمدی و سعید رحیمی مقدم
اخطارها: احمدرضا زنده‌روح، ادسون هنریکه، محمد خرم‌الحسینی و مهرداد حاتمی از گسترش فولاد، سید فاخر تهامی، مهدی شریفی، محمد ایران‌پوریان و فرزاد حاتمی از تراکتورسازی
 
شرح بازی:
این بازی از ساعت 14 با سوت اشکان خورشیدی آغاز شد و در دقایق ابتدایی مسابقه، تراکتورسازان بیشتر صاحب توپ و میدان بودند، اما رفته رفته بازی متعادل شد و هر چه بیشتر به دقایق پایانی بازی نزدیک می‌شدیم، فشار حملات گسترش فولاد روی دروازه گروسیان بیشتر می‌شد؛ به طوری که در دقایقه 36 و 37، دروازه تراکتورسازان دو بار توسط سامان نریمان‌جهان تهدید شد؛ اما در نهایت نیمه نخست این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.
 
در نیمه دوم و در همان دقیقه ابتدایی این نیمه، شوت از راه دور امیر نصر آزادانی، به زیبایی وارد دروازه کوروش ملکی شد.
 
در دقیقه 74، پاس زیبای مهدی کیانی در داخل محوطه جریمه به سیدفاخر تهامی رسید و این بازیکن توانست دومین گل تیم تراکتور را به ثمر برساند.
 
در دقیقه 89 بازی، حرکت پرتعداد گسترشی‌ها به سمت دروازه تراکتورسازی، در نهایت توپ را به میلاد فخرالدینی رساند و این بازیکن با ضربه‌ای قدرتمند، توانست یکی از گل‌های خورده تیمش را جبران کند.
 
در دقایق پایانی مسابقه، فشار حملات گسترشی‌ها روی دروازه تراکتور بیشتر شد، اما در نهایت این مسابقه با نتیجه دو بر یک به سود تراکتورسازی به پایان رسید و سرخپوشان فوتبال تبریز، مجموع امتیازات خود را به عدد 10 رساندند.
 
حاشیه‌های بازی:
*بعد از برخورد بدی که هنریکه و شریفی با یکدیگر داشتند، مهدی شریفی از ناحیه سر دچار آسیب‌دیدگی شده و با آمبولانس راهی بیمارستان شد.
 
*پس از مصدومیت شریفی، مصطفی آجرلو، مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی نیز از جایگاه ویژه به کنار زمین آمد تا جویای حال بازیکن تیمش شود.
 
*تعداد تماشاگران حاضر در ورزشگاه، 2200 نفر اعلام شد. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-qformat:yes; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-fareast-font-family:"Times New Roman"; mso-fareast-theme-font:minor-fareast; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.