به گزارش ایرنا، مرتضی علیخانی روز دوشنبه در مراسم تودیع و معارفه شهردار خداجو، با اشاره به همت مسئولان در توسعه مناطق مختلف شهری و روستایی گفت: سیاست دولت تدبیر و امید تلاش در مسیر خدمت رسانی بی منت به مردم و توسعه پایداراست.
وی ادامه داد: رسالت مسئولان و مدیران در نظام اسلامی، ایجاد آسایش و آرامش جامعه و نیز تبیین عملکردهای اجرایی به صورت شفاف برای مردم است.
علیخانی با تاکید بر لزوم هزینه اعتبارات تخصیص یافته برای شهرداری ها و دهیاری ها در مناطق و محدوده های خود اضافه کرد: توسعه این مناطق نیازمند توجه و کار کارشناسی است.
وی گفت: در توسعه شهری، شهرهای جدید باید بر اساس نیازهای شهروندان و مردم طراحی شده و هویت فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی آن مورد توجه قرار گیرد.
وی با اشاره به نقش و جایگاه شوراها و شهرداری ها در توسعه شهری افزود: شهرداری ها به عنوان نهادی برای خدمت رسانی به آحاد شهروندان بوده و خدمات آن نیز باید بر اساس کار کارشناسی شده انجام گیرد.
فرماندار مراغه نیز در این مراسم گفت: با توجه به لزوم توسعه منطقه سراجو، اقدمات و طرح های مناسبی از جمله ساخت بیمارستان و راه مواصلاتی در حال انجام است.
ظفر محمدی افزود: تلاش و همت مسئولان و مدیران و اعضای شوراهای اسلامی در این منطقه می تواند در حل مشکلات و رفع مطالبات مردم این منطقه موثر باشد.
وی ادامه داد: خدمت رسانی به آحاد مردم به ویژه مناطق کمتر توسعه یافته در جهت رفع دغدغه های رهبری و مسئولان کشور در تحقق اقتصاد مقاومتی ضروری است.
محمدی اضافه کرد: اعتبارات تخصیص یافته به مناطق کمتر توسعه یافته و روستاها در دولت تدبیر و امید در چهار ساله گذشته در مقایسه با 20 سال گذشته بی نظیر بوده است.
بخشدار سراجو نیز در این آیین با اشاره به جمعیت 2 هزار نفری شهر خداجو گفت: با توجه به احداث بلوار ورودی این شهر، تخصیص بودجه برای تکمیل این طرح ضروری است.
نقی محمدی افزود: تخصیص مینی بوس و اتوبوس مورد نیاز برای انتقال مسافران در بین شهرهای خداجو و مراغه با حمایت مسئولان شهرستانی و استانی مورد نیاز بوده و حیاتی است.
به گزارش ایرنا، در این مراسم از تلاش های حسین شیری شهردار سابق خداجو تجلیل و یوسف امیدی به عنوان شهردار جدید این شهر معرفی شد.
بخش سراجوی مراغه با 99 روستا 25 هزار نفر جمعیت دارد.
شهرستان مراغه با حدود 250 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
خبرنگار: ابراهیم مطلوبی**انتشار:عیسی عطاپور**
3077/7487
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.