تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در ایستگاه هفتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، پدیده مشهد را پیش رو دارد.

 

به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، هفته هفتم مسابقات لیگ برتر فوتبال، فردا (جمعه) با انجام چهار مسابقه دیگر پیگیری می‌شود و تراکتورسازی تبریز در خانه مقابل پدیده مشهد قرار می‌گیرد.

 

شاگردان یحیی گل‌محمدی که هفته گذشته مقابل سیاه‌جامگان، دیگر تیم مشهدی به تساوی یک بر یک رضایت دادند، این بار در ورزشگاه 70 هزار نفری یادگار امام (ره)، به دنبال سه امتیاز بازی هستند تا چهارمین هفته بدون باخت را پشت سر بگذارند.

 

تراکتورسازان در پنج بازی گذشته، دو شکست، دو برد و یک تساوی در کارنامه داشته‌اند و در مقابل، تیم پدیده که هفته گذشته تیم سایپا را با سه گل از پیش رو برداشت، در پنج دیدار گذشته، سه برد، یک شکست و یک تساوی در کارنامه داشته است.

 

تیم تراکتورسازی تبریز هم اکنون با هفت امتیاز از شش بازی، در رده  نهم جدول قرار گرفته و تیم پدیده با کسب 11 امتیاز، در رده سوم است.

 

در پنج رویارویی قبلی این دو تیم، دو پیروزی سهم هر دو تیم شده و یک بازی هم با تساوی به پایان رسیده؛ هر چند که در دو بازی اخیر را تراکتورسازی پیروز شده است.

 

گفتنی است؛ دیدار بین دو تیم از ساعت 17:45 فردا (جمعه) در ورزشگاه یادگار امام (ره) آغاز می‌شود و بر اساس اعلام کمیته داوران، حمید حاج ملک، محمدجواد مداح، علی اکبر نوری و سعاد وفاپیشه داوران این بازی هستند.

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.