به گزارش خبرنگار ایرنا، سعید شبستری خیابانی روز پنجشنبه در حاشیه نشست شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی در اتاق بازرگانی تبریز، در واکنش به اظهار نظری مبنی بر ضرورت انتصاب فرد بومی برای سکانداری استان، اظهار کرد: در مقوله انتخاب استاندار، بومی یا غیربومی بودن مهم نیست، بلکه نکته مهمتر توانمند بودن فردی است که به این سمت منصوب می شود.
وی اضافه کرد: ما نیز تا زمانی که مسئولیت داریم، خدمتگزاریم.
وی ادامه داد: با توجه به نقشی که دکتر جبارزاده، استاندار پیشین آذربایجان شرقی، در فرآیند توسعه استان داشته است، به نظر می رسد، فردی به عنوان استاندار جدید این خطه انتخاب می شود که راه و برنامه های وی را ادامه دهد.
سرپرست استانداری آذربایجان شرقی یادآور شد: طبیعی است که نظر دکتر جبارزاده به عنوان معاون وزیر سیاسی کشور و فردی آشنا به تمام شئون استان، در انتخاب استاندار جدید برای آذربایجان شرقی تاثیرگذار باشد.
وی با اشاره به نظرات خاص بخش خصوصی برای انتخاب استاندار جدید آذربایجان شرقی گفت: دولت و بخش خصوصی استان، یک خانواده هستند و همه باید برای توسعه این خطه کمک کنیم.
اسماعیل جبارزاده، استاندار پیشین آذربایجان شرقی، در کابینه جدید دولت تدبیر و امید به معاونت سیاسی وزیر کشور منصوب شده است.
بعد از رفتن جبارزاده از استانداری آذربایجان شرقی، سعید شبستری خیابانی، سرپرستی نهاد عالی نمایندگی دولت در استان را عهده دار بوده است.
هر چند در روزهای اخیر خبرهای مختلفی از قطعی شدن انتصاب یکی از استانداران فعلی به عنوان استاندار جدید آذربایجان شرقی در رسانه ها و فضای مجازی در حد وسیع منتشر شد، اما مردم و جریان های سیاسی همچنان چشم انتظار تصویب استاندار جدید در هیات دولت و برگزاری مراسم معارفه و تودیع به سر می برند.
خبرنگار: پرویز انصاری**انتشار: عزیزی راد
3071/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.