امام جمعه شهرستان مرند گفت: خیرین، انسان های به خداپیوسته هستند.

  به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان شرقی، حجت الاسلام علی نعمت زاده در آیین بهره برداری از مدرسه خیرساز امام رضا(ع) و مدرسه اعظم شهرستان مرند با قدردانی از افتتاح مدرسه 12 کلاسه خیرساز در شهرستان مرند گفت: خیرین، انسان های به خداپیوسته هستند و بنده ممنون و قدردان تلاش های خیرین در شهرستان مرند هستم.

وی با اشاره به فداکاری های رزمندگان اسلام در ایام دفاع مقدس تصریح کرد:تمامی فعالیت ها و پیشرفت های امروز میهن اسلامی، مرهون فداکاری و ایثار رزمندکان اسلام در دوران دفاع مقدس و مدافعین حرم آل الله در عصر حاضر است.

 بر اساس گفته امام جمعه شهرستان مرند، جمهوری اسلامی ایران باید در آینده ای نزدیک، قدرت علمی بلامنازع جهان باشد که خیرین مدرسه ساز با ایثار و از خودگذشتگی خود، نقش بسیار مهمی در تحقق این هدف دارند.

 امام جمعه شهرستان مرند همچنین با اشاره به فرمایشاتی از رهبر معظم انقلاب اسلامی در مورد اهمیت پیشرفت علمی جمهوری اسلامی گفت: باید همه با هم دست به دست هم دهیم و گذشته برتر علمی خود را مجددا به دست آوریم.

 حجت الاسلام نعمت زاده با بیان اینکه اراده خوبی برای توسعه شهرستان مرند وجود دارد گفت: خوشبختانه آقای راستگو، فرماندار شهرستان مرند، بدون توجه به مسائل حاشیه ای برای تحقق سیاست های دولت تدبیر و امید و منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی تلاش می کند.

 


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.