ثبت نام دانشجویان کارشناسی شهید مدنی آذربایجان از 28 شهریور ماه آغاز می‎شود.
 
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، ثبت نام کلیه پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی «دانشگاه شهید مدنی آذربایجان تبریز» به صورت اینترنتی انجام می‌شود و دانشجویان از مراجعه حضوری به دانشگاه خودداری کنند.

گفتنی است؛ پذیرفته شدگان می‎توانند مورخ 28/6/96  لغایت 31/6/96 با مراجعه به وب سایت دانشگاه به آدرس اینترنتی WWW.azaruniv.ac.ir، نسبت به ثبت نام اوّلیه اینترنتی اقدام کنند.

لازم به ذکر است؛ دانشجویان می‎توانند با مراجعه به سامانه ‎ ی آموزشی داوطلبان پذیرفته شده به آدرس http://sama.azaruniv.ac.ir/samaweb/login.aspx نوع کاربری خود را بر روی دانشجویان جدیدالورود قرار داده و کد کاربری (کد ملی) و کلمه عبور (شماره داوطلبی( خود را وارد کنند.

کلیه پذیرفته شدگان باید هنگام ثبت نام اینترنتی فرم‌های مورد نیاز را از سامانه ثبت نام دانلود کرده و پس از تکمیل فرم‌ها، متعاقباً به صورت حضوری فرم‌های مربوط به معاونت دانشجویی را به حوزه معاونت دانشجویی اتاق 11 اداره رفاه تحویل داده و بقیه فرم‌ها و مدارک درخواستی را به آموزش دانشکده‌های مربوط تحویل دهند.

همچنین ثبت نام در سامانه خوابگاه‌ها با مراجعه به آدرس http://dormitory.azaruniv.edu و تکمیل پرسشنامه سلامت روانی و جسمانی نیز در سامانه اینترنتی  https://portal.saorg.ir امکان پذیر است. 
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.