سعید شبستری خیابانی شامگاه یکشنبه در آیین تودیع و معارفه فرماندار اهر افزود: وقتی یاس و ناامیدی بر مردم حاکم شود حتی به روزترین امکانات گره از مشکلاتشان باز نمی‌کند.
وی یادآوری کرد: رئیس جمهوری که با 65 درصد آرای مردم انتخاب می‌شود، تنها رئیس جمهور یک جناح و گروه خاصی نیست.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی اظهار کرد: انتخابات تمام شده ولی برخی‌ها هنوز با انجام مرزبندی، انگ تراشی و دشمن تراشی می‌کنند و این در حالی است که دشمن سرگرم کار خود است.
شبستری با اشاره به اینکه دوران انگ تراشی به پایان رسیده و نباید با سخنان بی خود سرمایه گذاران را فراری داد، افزود: دولت مکلف به ایجاد یک میلیون شغل بوده و این امر با اراده و همکاری مردم محقق می شود.
وی با بیان اینکه مدیریت ارشد آذربایجان شرقی نسبت به شهرستان اهر و ارسباران نگاه ویژه ای دارد و برای توسعه این منطقه تلاش می‌کند، گفت: سعی داریم تا اهر و ارسباران در حوزه‌های مختلف در مسیر توسعه قرار گیرد.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی یادآوری کرد: توسعه در گرو تلاش شبانه روزی مدیران است و اگر مدیری ضعیف باشد و نتواند خواسته مردم را اجابت کند برکنار می‌شود.
امام جمعه اهر نیز در این آیین گفت: اگر بخواهیم به منویات رهبر معظم انقلاب جامه عمل بپوشانیم باید همت مضاعف و روحیه جهادی داشته باشیم همان روحیه‌ای که برای دشمنان دژ مستحکم شمرده شود.
حجت الاسلام جواد حاجی‌زاده با بیان اینکه مشکلات کشور و منطقه ارسباران با تحقق اقتصاد مقاومتی حل شدنی است، افزود: شهرستان اهر و منطقه ارسباران علاوه بر معادن، از نظر کشاورزی قطب محسوب می‌شود و باید به پتانسیل‌های این منطقه توجه ویژه شود.
وی از مهم‌ترین مشکلات مردم را بیکاری جوانان و معیشت عنوان و اظهار کرد: اکنون در عرصه اقتصادی نیازمند جهش هستیم و جوانی که تحصیلات خود را سپری کرده نیاز به شغل دارد.
امام جمعه اهر یادآوری کرد: در مدیریت این شهرستان به جناح و سیاسی بازی اعتقاد نداریم و در این مسیر که هدف خدمتگزاری است همه با هم به فرماندار جدید کمک می‌کنیم.
حاجی زاده با تاکید بر اینکه تودیع و معارفه‌ها هم جای خوشحالی و هم جای ناراحتی دارد، ادامه داد: دنیا گذری است و مسئولیت‌های امروز همیشگی نیست به طوری که اگر بتوانیم برای مردم خدمت کنیم در یادها باقی خواهیم ماند.
در این آیین زاهد محمودی به عنوان فرماندار جدید اهر معرفی و از تلاش های سیدمحمد عابدی فرماندار قبلی این شهرستان قدردانی شد.
محمودی متولد 1352 خورشیدی اهل خلخال است و مدرک تحصیلی کارشناس ارشد مدیریت اجرایی دارد.
بخشدار خداآفرین و جلفا، کارشناس و کارگزین اداری و مالی استاندار آذربایجان‌شرقی و فرمانداری جلفا از جمله سوابق سیاسی و اداری فرماندار جدید اهر است.
خبرنگار: رضا بالاگر ** انتشار دهنده: رستگار
7225/8023/6183
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.