دبیر بیست و نهمین جشنواره تئاتر استانی آذربایجان شرقی خبر داد: پانته آ بهرام برای داوری آثار بیست و نهمین جشنواره تئاتر استانی آذربایجان شرقی به تبریز سفر می‌کند.
 
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، بابک نهرین، با اعلام این خبر گفت: جشنواره تئاتر استانی آذربایجان شرقی با حضور 21 اثر در دو بخش اصلی و تجربه‌های نو با داوری پانته آ بهرام، نادر برهانی مرند و عبدالحسین لاله از 19 تا 25 شهریور ماه در تبریز برگزار می شود.
 
وی ادامه داد:  در جشنواره امسال نسبت به سال‌های گذشته علاوه بر افزایش آثار از نظر کیفی و کمی در بخش داوری نیز این تفاوت و افزایش به چشم می‌خورد.
 
نهرین با تاکید بر اهمیت ارج نهادن به قشر پیشکسوت تئاتر، بیان کرد: با توجه به اینکه هدف از برگزاری این جشنواره‌ها بهره گرفتن از تجربه پیشکسوتان و پاسداشت مقام بزرگان این عرصه است، کارگاه‌های آموزشی و ورکشاپ‌هایی به منظور انتقال تجربیات این هنرمندان در دانشگاه نبی اکرم برگزار می‌شود.
 
بیست و نهمین جشنواره تئاتر استانی آذربایجان شرقی از 19 شهریور با نواخته شدن زنگ جشنواره در مجموعه تئاتر شهر تبریز آغاز بکار می‌کند و آئین اختتامیه این جشنواره 25 شهریور ماه در آمفی تئاتر مجتمع فرهنگی هنری برگزار می‌شود.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.