به‌ گزارش ایرنا، مرتضی آبدار روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: این جشنواره روز جمعه 17 شهریور افتتاح و به مدت سه روز برگزار می شود.
وی اظهار کرد: در طول مدت برگزاری این جشنواره، کباب سنتی بناب توسط کباب پزان برتر این شهرستان برای گردشگران عرضه می شود و علاوه بر این 12 گروه کباب پز در این جشنواره به رقابت می پردازند.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی یادآوری کرد: کیفیت کباب ها و نوع گوشت در این جشنواره توسط اداره دامپزشکی و شبکه بهداشت نظارت می شود و در مراسم اختتامیه این جشنواره، نفرات برتر معرفی و از آنان قدردانی می شود.
آبدار ادامه داد: در حاشیه این جشنواره 30 غرفه صنایع دستی، سوغات و توانمندی های شهرستان بناب با همکاری جهاد کشاورزی، اداره صنعت و معدن، بسیج سازندگی و 60 غرفه دیگر توسط بخش خصوصی ویژه صنایع دستی و سوغات از کل کشور با رویکرد اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال دایر می شود.
وی گفت: اجرای برنامه های فرهنگی و هنری، نمایش آیینی، موسیقی عاشیقی و مسابقات فرهنگی و هنری از برنامه های جنبی این جشنواره است.
آبدار افزود: برگزاری رویدادها و جشنواره ها از بهترین راه ها برای تبلیغ در راستای جذب گردشگر بوده و با توجه به قرار گرفتن بناب در مسیرهای گردشگری استانی تبریز 2018 و بهره مندی از برند کباب تلاش می شود این جشنواره هر سال با کیفیت بهتری برگزار شود.
شهرستان بناب با جمعیت 123 هزار نفر در فاصله 126 کیلومتری جنوب تبریز واقع است.
خبرنگار: پرویز بابائی ** انتشار دهنده: عزیزی راد
8023/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.