به گزار ش ایرنا، برانکو ایوانکویچ پنجشنبه شب در نشست خبری پس از بازی دو تیم پرسپولیس و گسترش فولاد در جمع خبرنگاران گفت: یکی از فواید این دیدار برای ما این بود که بازیکنان برای بازی مقابل الاهلی آماده شوند و در نیمه اول بازی از بازیکنان ملی فقط از بیرانوند و امیری استفاده کردیم.
برانکو خاطرنشان کرد: برای ما این بازی خیلی حساس بود به خاطر اینکه بلافاصله بعد از بازی تیم ملی بوده و همیشه در همه جای دنیا بازیکنان تیم ملی بعد از بازی ملی دراولین بازی بعدی نمی توانند نتیجه مطلوب بگیرند.
وی ادامه داد: همچنین در آستانه بازی با الاهلی عربستان که بخشی از ذهن بازیکنان را درگیر کرده بود، این بازی تاثیر خود را بر بازیکنان گذاشت، با این حال از هر لحاظ برتری میدان با ما بود و حتی نیمه اول که خوب نبودیم چندین شانس گل داشتیم اما نیمه دوم از دانش و قدرتمان استفاده کرده و بازی را بردیم.
سرمربی پرسپولیس اظهار کرد: معتقد هستم لوکا بوناچیچ تیم گسترش فولاد را به جایگاهی که مد نظر باشگاه بوده، می رساند.
وی در مورد بازی بازیکنان گسترش فولاد افزود: بازیکنان تازه وارد این تیم که در نقل و انتقالات فصل به گسترش فولاد اضافه شدند به زمان نیاز دارند تا خودشان را با این تیم هماهنگ کنند.
وی در مورد بازی مهدی طارمی تصریح کرد: همان طور که می دانید چهل و هشت ساعت از بازی تیم ملی با سوریه نمی گذرد، من هم قبل بازی به طارمی گفته بودم بیست، بیست و پنج دقیقه بهت بازی می دهم.
وی ادامه داد: قبول دارم که مهدی از بازیکنان خوب در لیگ برتر است، آقای گل لیگ هم شده و همیشه بهترین بازیکن بهترین می باشد و نبودش در بازی تاثیرگذار است ولی این به این معنی نیست که نبود طارمی مشکلی ایجاد کند چرا بازیکنانی همچون منشا گادوین برای چنین شرایطی وارد تیم شده است که با گذر زمان بهتر خودش را نشان خواهد داد.
برانکو گفت: این برد را به بازیکنانم تبریک می گویم چرا که بازیکنان پرسپولیس استحقاق این پیروزی را داشتند، همچنین هواداران این تیم که در همه جا حضور داشته و تیم خودشان را تشویق می کنند.
وی در خصوص اخراج کریم باقری، مربی تیم افزود: وی دبه خطای بازیکن گسترش بر روی بازیکن پرسپولیس به کمک داور اعتراض داشت و معتقد هستم مستحق اخراج از زمین بازی نبود.
تیم پرسپولیس عصر پنجشنبه در دیدار با تیم گسترش فولاد تبریز از بازی معوقه هفته پنجم لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور 3 بر صفر پیروز میدان شد و با 13 امتیاز صدر جدول لیگ برتر جام خلیج فارس را تصاحب کرد.
خبرنگار: آب بسته. ع**اننتشارک عزیزی راد
9853/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.