معاون سیاسی و امنیتی استانداری آذربایجان شرقی گفت: با اتحاد جامعه شیعه و سنی ریشه اسلام آمریکایی از بین می رود.


به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، سعید شبستری در همایش بین المللی غدیر در دیدگاه اهل سنت اظهار کرد: بعد از گذشت چند قرن از ترویج بی دینی و ضد مذهب در جهان، امروزه بسیاری از مردم جهان و حتی کشورهای غربی در حوزه دین مقدس اسلام، به سوی معارف و معنویت روی آورده اند.

 
وی با بیان اینکه دین اسلام کامل‌ترین دین‌هاست، ادامه داد: دین اسلام دین مودت، رحمت و مغفرت برای انسان هاست و احساس خطر دشمنان، باعث شد افرادی را پروش دهند که اقدام به قتل و غارت گری می‌کنند؛ به طوری که امروزه شاهد به وجود آمدن گروهک هایی هستیم که بدترین و فجیع ترین اقدامات را برای ازبین بردن دین اسلام انجام می دهند و سعی می کنند دین اسلام را عامل کشتار مردان و زنان جلوه دهند.
 
معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی افزود: اگر به صورت واقعی ریشه یابی کنیم در می‌یابیم تمامی این اقدامات فجیع، از سوی صهیونیست ها انجام می‌شود و متاسفانه تا حدودی در تحقق اهداف خود موفق بوده‌اند.


وی تاکید کرد: شیعیان و اهل سنت باید با یکدیگر متحد شوند تا ریشه تفرقه و تمامی افرادی که به دنبال تفرقه افکنی در بین مسلمانان هستند از بین برود. باید اهل سنت از انجام کارهایی که باعث رنجش شیعیان می شود اجتناب کنند و جوامع شیعه نیز با انجام برخی اقدامات باعث رنجش اهل سنت نشوند.
 
شبستری با بیان اینکه امروزه دشمنان سعی در از بین بردن وحدت بین مسلمان دارند، افزود: این وظیفه تک تک جوامع شیعه و اهل سنت است که در جهت ترویج اسلام حقیقی و ناب محمدی حرکت کنند و اجازه ندهند اسلام آمریکایی و اسلام دست ساز آن ها در جامعه رواج یابد.
 
وی تصریح کرد: وظیفه تک تک مردم به ویژه علما این است که با حفظ وحدت و در کنار هم بودن، با کسانی که می خواهند اسلام را به نحوی دیگر نشان دهند مقابله کنند.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.