به گزارش ایرنا، دیدار دو تیم ماشین سازی و ایرانجوان بوشهر از هفته چهارم لیگ دسته یک آزادگان عصر شنبه ساعت 17 و 45 دقیقه در ورزشگاه بنیان دیزل تیریز برگزار شد.
نیمه اول بازی با اینکه توپ و میدان در دست سبزقباها بود ولی این تیم مهمان بود که توسط سجاد فیض الهی دقیقه 22 بازی توانست دروازه ماشین سازان را باز کند تا نیمه اول بازی را با نتیجه یک بر صفر به سود خود به رختکن برود.
نیمه دوم بازی را یاران رسول خطیبی با تلاش زیاد و چندین موقعیت گل را از دست دادند تا دقیقه 87 توسط سهید مهدی پور به گل تساوی دست یافتند.
در این بازی پرویز کریمی دقیقه 21 و حامد پاکدل دقیقه 60 از تیم ماشین سازی و محمد طارمی دقیقه 16 و سجاد فیض الهی دقیقه 50 و علی بیگدلی دقیقه 79 از تیم ایرانجوان توسط داور بازی کارت زرد گرفتند و همچنین حسین کاظمی از تیم ایرانجوان با دریافت کارت زرد دوم از بازی اخراج شده تا تیم مهمان 10 نفره بازی را ادامه دهد.
قضاوت این دیدار را سعاد وفاپیشه به عنوان داور وسط و میر یعقوب حجتی و حامد تازه پور به ترتیب کمک اول و دوم و محمد باقرپورباقر داور چهارم و صادق نوری به عنوان ناظر بازی برعهده داشتند.
تیم ماشین سازی با کسب یک امتیاز از بازی امروز و با 4 امتیاز در رده دوازدهم و تیم ایرانجوان بوشهر با یک امتیاز در رده هفدهم جدول لیگ دسته یک آزادگان جای گرفتند.
خبرنگار: آب بسته.ع**انتششار: عزیزی راد
9853/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.