به گزارش ایرنا، مدیرکل پست آذربایجان شرقی این طرح ها را شامل طرح سیماک( سامانه یکسان سازی مدیریت اطلاعات املاک)، اپلیکیشن خدمات پیک موتوری اینترنتی با عنوان پستمن و طرح خدمات ویژه شهروندی ( خوش ) با مجموع سرمایه گذاری 190 میلیارد ریال اعلام کرد.
محمد پوربزرگ گفت: طرح سیماک در راستای پیاده سازی دولت الکترونیک و به منظور مبارزه با زمین خواری و ساخت و سازهای غیرمجاز اجرا می شود.
وی با اشاره به اینکه اجرای این طرح نیازمند همراهی و تعامل تمامی مدیران، فرمانداران، شهرداران و بخشداران است، گفت: این طرح با سرمایه گذاری 40 میلیارد ریالی و اشتغال زایی مورد انتظار سه هزار نفری در استان اجرا می شود.
شکوری مجری طرح سیماک هم قانونمندی و بهینه سازی فرایندها، امکان اعمال نظارت و مدیریت بر فرایندها، قطع ارتباط با ارباب رجوع و امکان ارزیابی مقایسه دای عملکرد دستگاه ها را از ظرفیت های این طرح عنوان کرد.
وی با اشاره به اینکه 82 هزار و 600 مهندس در کشور برای اجرای این طرح آموزش می بینند، گفت: با اجرای این طرح سرعت پاسخ گیری از استعلام ها بیش از 5 برابر می شود.
وی اظهارکرد: در سیماک دیگر استعلام های متعدد نوشته نمی شود و هر دستگاه یک پرونده جداگانه برای املاک تشکیل نخواهد داد .
مدیرکل پست آذربایجان شرقی با الشاره به دیگر طرح هایی که امروز در استان رونمایی شد، ادامه داد: در قالب طرح خدمات ویژه شهروندی که با عنوان اختصاری 'خوش' و با مشارکت بخش خصوصی و سرمایه گذاری 130 میلیارد ریالی اجرا شده است 140 نوع خدمات شهری قابل ارائه بوده و برای یکهزار نفر فرصت شغلی ایجاد می کند.
پوربزرگ همچنین گفت: طرح پیک موتوری اینترنی با عنوان پستمن با سرمایه گذاری 20 میلیارد ریالی طراحی شده و برای شروع کار، اشتغال زایی 500 نفری پیش بینی می شود.
به گزارش ایرنا، مهری مدیرعامل شرکت ملی پست ایران امروز همچنین در جریان اجرای طرح ( GNAF) در آذربایجان شرقی قرار گرفت.
این طرح با هدف یکسان سازی نشانی های پستی تا زمان حاضر در شهرهای میانه، مراغه و تبریز عملیاتی شده است.
معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی و مدیران زیر مجموعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در استان در آئین بهره برداری از این طرح ها حضور داشتند.
خبرنگار: پرویز انصاری ** محمد عزیزی راد
/518/3071
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.