به گزارش ایرنا، محمود واعظی عصر جمعه با حضور در شهرستان ورزقان، سد مخزنی آقبلاغ را با اعتبار 220میلیارد ریال افتتاح کرد.
همچنین با حضور رئیس دفتر رئیس جمهوری، معدن طلای مزرعه شادی با 360 میلیارد ریال، تصفیه خانه زهاب باطله معدن مس سونگون با 30 میلیارد ریال، گازرسانی به سه روستا با اعتبار 17 میلیارد و 760 میلیون ریال ، آبرسانی به سه روستا با اعتبار 16 میلیارد و 270 میلیون ریال و پروژه های گردشگری با اعتبار 4 میلیارد ریال به بهره برداری رسیدند.
پست برق 400 مگاواتی با هدف پایداری برق مجتمع برق مس سونگون، تامین و توسعه صنایع منطقه و اتصال به سد خدآفرین و خط صادرات ارمنستان با اعتبار 90 میلیارد ریال، احداث سیلوی 1500 تنی با اعتبار 20 میلیارد ریال و احداث هنرستان 10 کلاسه با اعتبار10 میلیارد ریال، نیز پروژه‌های کلنگ‌زنی شده شهرستان ورزقان به دست رئیس دفتر رئیس جمهوری بود.
محمود واعظی، رئیس دفتر رئیس جمهوری روز جمعه برای افتتاح چند طرح در استان آذربایجان شرقی سفری یک روزه به این استان کرده است.
واعظی در سفر یکروزه امروز خود به آذربایجان شرقی ضمن حضور در گلزار شهدا با امام جمعه تبریز نیز دیدار و در خطبه های پیش از نماز جمعه برای مردم سخنرانی کرد.
خبرنگار: نعمت مرادپور** انتشار: محمد عزیزی راد
6132/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.