مالک باشگاه ماشین‌سازی، در تصمیمی عجیب، اعلام کرد که قصد ادامه تیمداری را ندارد.
 
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان‌شرقی، پس از استعفای حسین خطیبی از مدیرعاملی باشگاه ماشین‌سازی، روز گذشته جلسه‌ای با حضور اعضای این تیم برگزار شده و مشکلات مالی مورد بررسی قرار گرفت.
 
در این جلسه، مالک باشگاه ماشین‌سازی اعلام کرد که قصد ادامه تیمداری ندارد و اعضای تیم می‌توانند قراردادهای خود را فسخ کنند.
 
بر اساس گفته‌های مدیر رسانه‌ای این باشگاه، برگه‌های فسخ قرارداد به بازیکنان و دیگر اعضای تیم داده شده تا با حضور در هیئت فوتبال، قراردادهای خود را فسخ کنند.
 
گفتنی است، باشگاه ماشین سازی تبریز فصل گذشته زیر نظر شهرداری تبریز اداره می‌شد و در فصل جاری نیز شریعت زاده به عنوان مالک باشگاه انتخاب شده بود. Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.