معاون آموزشی سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان‌شرقی از اخذ مجوز برگزاری دوره آموزشی راهنمایان و بلدهای محلی توسط این سازمان خبر داد.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجا‌ن‌شرقی، اکبر اسمعیلی، گفت: با توجه به انتخاب تبریز به عنوان پایتخت گردشگری جهان اسلام در سال 2018 میلادی، سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان‌شرقی با همکاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان برای ارتقای سطح کیفی فعالان حرفه‌ای بخش صنعت گردشگری آموزش های لازم را ارائه می‌کند.
وی افزود: دوره آموزشی راهنمایان و بلدهای محلی برای اولین بار در آذربایجان‌شرقی توسط سازمان جهاددانشگاهی برگزار می‌شود.
اسمعیلی آشنایی با مفاهیم و اصطلاحات میراث فرهنگی و گردشگری، آشنایی با جاذبه‌های تاریخی و میراث فرهنگی، آشنایی با قوانین و مقررات مربوط به حفظ میراث فرهنگی اقلیمی، آشنایی با جغرافیای جهانگردی و اکوتوریسم استان، آشنایی با اصطلاحات انگلیسی در زمینه میراث فرهنگی و گردشگری، آشنایی با فنون راهنمای تور، آشنایی با صنایع دستی، آموزش عملی اجرای تور، آشنایی با تاریخ، فرهنگ و اقوام و بهداشت سفر و کمک های اولیه از جمله سرفصل های این دوره آموزشی است که در مدت 70 ساعت آموزش داده می‌شود.
معاون آموزشی سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان‌شرقی، خاطرنشان کرد: علاقمندان جهت ثبت نام می‌توانند به مرکز آموزش دوکمال این سازمان واقع در آبرسان- نرسیده به چهارراه عباسی- خیابان دوکمال- مجتمع آموزشی و تحقیقاتی جهاددانشگاهی طبقه اول مراجعه یا با شماره تلفن 36555744 تماس حاصل نمایند.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.