گل‌محمدی به دنبال اولین پیروزی خود با تیم تراکتورسازی است.
 
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان‌شرقی، در چارچوب هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر، تراکتوری‌ها در تبریز از تیم پرسپولیس پذیرایی می‌کنند.
 
تراکتوری‌ها که این فصل از کمبود بازیکن رنج می‌برند در این دیدار، سینا عشوری را هم در اختیار ندارند تا شرایط‌شان مقابل مدافع عنوان قهرمانی سخت‌تر از قبل شود. آن‌ها هفته گذشته در خانه استقلال خوزستان با گل دقایق پایانی میثم دورقی و روی اشتباه فاحش گروسیان دروازه‌بان جوان با یک گل شکست خوردند تا فصل را با باخت آغاز کنند.
 
در سوی مقابل، پرسپولیسی‌ها شرایط خوبی دارند. آن‌ها با یارگیری خوبی که کرده‌اند، توانسته‌اند با حفظ شاکله اصلی تیم‌شان، از قبل هم قدرتمندتر شوند. سرخ‌پوشان پایتخت در دیدار هفته اول‌شان با نمایشی بی‌نقص، فولاد را با دو گل شکست دادند تا نوید یک قهرمانی دیگر را به هواداران‌شان بدهند.
 
برانکو در دیدار دوم تیمش، تنها علی علی‌پور را به خاطر محرومیت در اختیار ندارد. البته پرسپولیسی‌ها باید به این نکته توجه کنند که در ورزشگاه یادگار امام، مقابل "پرشورها"ی تبریزی باید به میدان بروند و همین مساله می‌تواند کارشان را سخت کند.
 
شاگردان گل‌محمدی انگیزه زیادی برای این مسابقه بزرگ دارند تا بتوانند در اولین دیدار خانگی این فصل خود، اولین پیروزی‌شان را جشن بگیرند.
 
گفتنی است؛ دیدار بین از ساعت 19:30 فردا (پنجشنبه) در ورزشگاه یادگار امام (ره) آغاز می‌شود و بر اساس اعلام دپارتمان داوری، حسین زرگر به همراه علی میرزابیگی، هادی طوسی و محمد ملکی این بازی را قضاوت می‌کند. Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.