سرهنگ «محمدعلی طاهری» به عنوان فرمانده جدید مرزبانانی آذربایجان‌شرقی منصوب شد . 
به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان‌شرقی، امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده مرزبانی استان سردار قاسم رضایی، فرمانده مرزبانی جمهوری اسلامی ایران از زحمات سرهنگ «محمدعلی بختیاری» فرمانده مرزبانی آذربایجان‌شرقی تقدیر و سرهنگ محمدعلی طاهری را به عنوان فرمانده جدید مرزبانی آذربایجان‌شرقی معرفی و منصوب کرد . 
گفتنی است، محمدعلی بختیاری در این مراسم با بیان اینکه مرزبانی امر مهم و تاثیرگذار در ارتقاء امنیت کشور محسوب می‌شود،  گفت: از مرزبانی به عنوان جهاد فی سبیل الله یاد شده است. 
وی تاکید کرد: ایجاد امنیت پایدار در مرزها نقش مهمی در تأمین امنیت و آرامش برای مردم مناطق مرزنشین و جوامع شهری ایفا می‌کند .   وی با اشاره به سختی کار مرزبانان، اظهار کرد: در بحث معیشت کارکنان شرمنده این زحمت‌کشان هستیم که 20 روز از هر ماه زندگی خود را صرف خدمت می کنند. 
بختیاری گفت: در بهترین وضعیت تعامل با کشورهای همسایه آذربایجان و ارمنستان قرار گرفته‌ایم و مسائل و مشکلات ارتباطی ما با این دو کشور مرتفع شده است.    وی اعلام کرد:  دلاورترین مرزبانان در ایران خدمت می‌کنند که از مرزهای عزت و شرف کشور به درستی حفاظت می‌کنند. 

انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
3 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.