به گزارش روز پنجشنبه روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی، حبیب مقصودی گفت: این همایش صبح و نشاط روز جمعه بیست و سوم تیر ماه ساعت 7 صبح برگزار می شود.
وی خاطر نشان کرد: شروع از اول جاده ائل گلی (مقابل هتل شهریار) به طرف میدان ائل گلی و داخل پارک ادامه می یابد و مراسم اختتامیه در محوطه جلوی رستوران (وسط استخر) به همراه پخش مستقیم از سه شبکه سه ، شبکه سهند و جام جم انجام خواهد شد.
این همایش به همت اداره کل ورزش و جوانان استان و با همکاری و همیاری شرکت مخابرات استان و اپراتور همراه اول برگزار و به شرکت کنندگان جوایز نفیسی از جمله یک دستگاه خودرو ، دوچرخه، کمک هزینه زیارت عتبات عالیات به قید قرعه اهدا خواهد شد.
مقصودی گفت: جلسات هماهنگی برای برگزاری این همایش به دستور مدیرکل ورزش و جوانان استان از ده روز پیش آغاز و تمام هماهنگی های لازم جهت اجرای هرچه زیباتر و بهتر این همایش انجام شده است.
وی افزود : برگه های قرعه کشی به تعداد محدود در اختیار ارگان ها و نهاد های همکار در این همایش گذاشته شده و از ساعت 6 صبح روز جمعه در خط شروع و مسیر همایش توزیع خواهد شد.
مقصودی حضور فرد برنده در قرعه کشی را در محل برگزاری اختتامیه الزامی دانسته و گفت جوایز به افرادی تعلق خواهد گرفت که فقط از یک برگ قرعه کشی استفاده و در محل حضور داشته باشد.
وی در پایان سخنان خود از ارگان های حمایت کننده این همایش از جمله فرمانداری کلان شهر تبریز ، صدا و سیمای استان ، سازمان پارک ها و فضای سبز ، نیروی انتظامی آذربایجان شرقی ، بسیج ورزشکاران استان، شهرداری تبریز و هیئت ورزش های همگانی تقدیر و تشکر کرد و همچنین از همکاری های صمیمانه و پر رنگ فرمانداری تبریز و مخابرات استان قدردانی کرد.
6183 / خبرنگار ** آب بسته ** انتشار: رستگار
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.