به گزارش ایرنا، زاهد محمودی روز سه شنبه در نشست شورای اداری این شهرستان اظهار کرد: حضور مسئولان در این جلسات از سر بیکاری و برای تفنن نیست و باید جدی گرفته شود به نحوی که مدیران ارشد دستگاه های اجرایی باید شرکت در جلسات و کارگروه های فرمانداری و ستاد اقتصاد مقاومتی را حتی اگر با حضور معاونان فرماندار برگزار شود بر هر جلسه دیگری ترجیح دهند.
وی با بیان اینکه جلسات برگزار شده از سوی فرمانداری از جمله شورای اداری و ستاد اقتصاد مقاومتی بر سایر جلسات استانی ارجحیت دارد، افزود: مدیران باید راسا در جلسات اداری شهرستان شرکت و سایر جلسات را لغو کنند.
فرماندار جلفا خطاب به مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان خاطرنشان کرد: هر چند جلسات منعقده توسط برخی سازمان ها در جهت حل و فصل مشکلات و توسعه و پیشرفت است، همین جمع اعضای شورای اداری باید پاسخگوی مسایل و مشکلات مردم باشند.
وی ملاک ارزیابی مدیران دستگاه های اجرایی را همراهی با سیاست ها و رویکردهای دولت تدبیر و امید بیان کرد و افزود: مدیران باید به گفتمان دولت یازدهم و دوازدهم پایبند باشند و متفاوت تر از گذشته در خدمت به مردم تلاش کنند.
فرماندار جلفا در ادامه به برخی سخت گیری ها و اعمال محدودیت های قانونی در صدور مجوز فعالیت های اقتصادی و هرگونه سرمایه گذاری اشاره کرد و آن را غیر قابل قبول دانست و گفت: باید از ظرفیت ها و امکانات شهرستان برای اجرای سیاست های دولت استفاده کرد.
فرماندار جلفا همچنین مسئولان را به برقراری ارتباط موثر و سازنده با رسانه ها توصیه کرد و افزود: رسانه ها ابزار توسعه هستند و باید از شرایط به وجود آمده در دولت یازدهم برای اطلاع رسانی از عملکرد و پاسخگویی به مردم نهایت استفاده را کرد.
محمودی درباره ظرفیت فضای مجازی و کانال های اجتماعی و رشد و هدایت مطلوب آن در چهار سال گذشته نیز گفت: این فرصت بزرگی است که نباید تصور غلط از آن داشت و به نحو شایسته در جهت اطلاع رسانی و آگاهی سازی عمومی استفاده کرد.
در این نشست تعدادی از مدیران دستگاه های اجرایی گزارش عملکرد دستگاه متبوع خود در مدت سپری شده از سال را ارایه و مدیران جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره ثبت و احوال شهرستان نیز معرفی شدند.
همچنین در خصوص حضور منظم مدیران در محل کار، عدم ارجاع مسایل و درخواست های جزئی ارباب رجوع به ادارات کل استان و حل و فصل در ستاد اقتصاد مقاومتی شهرستان، همراهی مدیران با ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی، اطلاع رسانی از عملکرد دولت و ارایه گزارش ماهانه به فرمانداری، تکریم ارباب رجوع و مراجعین به ادارات و مدیریت مصرف برق در ادارات تصمیمات مهم اتخاذ و به تصویب اعضا رسید.
شهرستان مرزی جلفا به عنوان مرکز ناحیه صنعتی-تجاری منطقه آزاد ارس در زمینه تجاری و گمرکی دارای پیشینه‌ای 100 ساله بوده و مرز مشترک ایران و جمهوری خودمختار نخجوان در جلفا به عنوان پرترددترین مرز مسافری ایران پس از فرودگاه‌های تهران مطرح است.
خبرنگار: مقصود هوشمند ** انتشار: رستگار
7222/6132/6183
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.