به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی آل‌هاشم روز سه شنبه در جمع نمایندگان جامعه اسلامی دانشجویان استان، با بیان اینکه جوانان می ‌توانند راهگشای بسیاری از مشکلات کشور باشند، افزود: جوانان با روحیه انقلابی و بصیرت لازم باید در این مسیر گام بردارند، چون آینده نظام و مملکت به دست آنها ساخته می شود.
وی اظهارکرد: همانطور که پس از انقلاب اسلامی تاکنون تمامی موفقیت‌ها و پیروزی‌های کشور در سایه همین روحیه شکل گرفته است، باید همین رویه توسط جوانان و دانشجویان متعهد پیگیری و تداوم یابد.
حجت الاسلام آل هاشم ادامه داد: امروز دانشجویان رسالت‌های عظیمی در عرصه‌های گوناگون دارند که به برکت جوانان ایران اسلامی این مهم محقق خواهد شد و همه باید قدردان موفقیت‌هایی که در سایه تلاش جوانان و علم آموزی آنها بدست آمده است، باشیم.
وی ادامه داد: تشکل‌های اسلامی و انقلابی علاوه بر وظیفه فرهنگی و اجتماعی که در سطح دانشگاه‌ها دارند، وظیفه افزایش سطح علمی در میان اقشار مختلف جامعه را نیز عهده‌ دار هستند.
به گزارش ایرنا، مسئول جامعه اسلامی دانشگاه تبریز نیز در نشست با بیان الزامات امروز در سطح دانشگاه‌ها و لزوم انقلابی ‌گری و انقلابی ماندن در رفتارهای مسئولان، افزود: امروز مطالبات رهبری برای تشکل‌های انقلابی و اسلامی لزوم انقلابی ‌گری و انقلابی ماندن و ترویج آن در فضای دانشگاه است.
محمدحسین کاظمی افزود: جامعه اسلامی دانشجویان با توجه به رسالت و توانمندی عظیم خود، به عنوان بزرگترین تشکل اسلامی و دانشجویی در سطح کشور و استان نسبت به موضوعات اساسی و اصلی استان دغدغه‌ مند است.
خبرنگار: سیدیحیی مرتضائی **
3038
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.