به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید محمد علی آل هاشم در دیدار با کارکنان شورای مبارزه با مواد مخدر استان با وی افزود: با پیروزی انقلاب اسلامی در سال 1367 به دستور رهبر کبیر انقلاب شورای مبارزه با قاچاق مواد مخدر تشکیل شد.
وی ادامه داد:این امر نشان دهنده عزم جدی نظام جمهوری اسلامی ایران برای مقابله با قاچاقچیان مواد مخدر و دست های پنهان استکبار جهانی در پشت سر آنهاست.
حجت الاسلام آل هاشم گفت: یکی از مصادیق دشمنی غرب با نظام جمهوری اسلامی گسترش مواد مخدر در بین جوانان و ناامید کردن آنان نسبت به نظام و آینده کشور است.
وی اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران هزینه های مادی و معنوی زیادی در راه مبارزه قاچاق مواد مخدر متحمل شده، ولی استکبار جهانی و هم پیمانانش حاضر به همکاری با ایران در مبارزه با مواد مخدر نیستند.
امام جمعه تبریز افزود: مهم ترین عامل گرایش جوانان به مواد مخدر فقر و بیکاری، سرخوردگی اجتماعی و جدایی والدین است.
وی ادامه داد: متاسفانه شورای امنیت سازمان ملل به صورت جدی و قاطع با موضوع مبارزه با مواد مخدر تصمیم گیری و برخورد نمی کند که این امر باعث افزایش تعداد معتادان در جهان شده است.
حجت الاسلام آل هاشم اضافه کرد: نابودی جوانان ایران اسلامی یکی از اهداف و سیاست های استکبار جهانی است که در این راستا از طریق ترویج مصرف مواد مخدر دربین جوانان اقدام کرده اند.
وی گفت: دشمنان نظام آگاه هستند که امکان مقابله نظامی با ایران اسلامی را ندارند و از این رو از طریق جنگ نرم جوانان ما را مورد هدف قرار داده اند.
خبرنگار: مینا بازگشا**انتشاردهنده: محمد عزیزی راد
6120/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.